//
کدخبر: ۲۶۹۶۱۸ //

کریمیان: اینکه تیمی بگوید من باید بازی کنم و تیم دیگری بگوید بازی نمی‌کنم، ظلم به سایر تیم‌هاست

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت که به خوبی از تفکرات مربی پیشین خود مطلع است.

کریمیان: اینکه تیمی بگوید من باید بازی کنم و تیم دیگری بگوید بازی نمی‌کنم، ظلم به سایر تیم‌هاست
به گزارش فرتاک نیوز،

مهرداد کریمیان در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: تیم خوب ذوب‌آهن در یکی دو هفته اخیر با حضور لوکا بوناچیچ متحول شده و بازی سختی داریم. تیم ما هم شرایط خیلی خوبی دارد و پس از دیدار مقابل پرسپولیس، ریکاوری خیلی خوبی داشتیم. همه بازیکنان باانگیزه هستند و امیدوارم با ارائه بازی خوب، سه امتیاز کسب کنیم که این امتیازات می‌تواند خیلی به ما کمک کند.

وی با اشاره به نزدیکی جایگاه دو تیم در جدول گفت: با ذوب‌آهن اختلاف امتیازی کمی داریم و پیروزی در این مسابقه، ما را به حریف مستقیم نزدیک می‌کند. شناخت خوبی از ذوب‌آهن داریم  و فکر می‌کنم این تیم روی اتفاق چهار گل از پیکان خورد. در آن بازی شرایط نرمال نبود.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر با بیان اینکه این تیم روی نقاط ضعف و قوت ذوب‌آهن کار کرده است، تصریح کرد: من سه سال شاگرد بوناچیچ بودم و تفکرات او را می‌دانم. امیدوارم با ارائه یک بازی منطقی و خوب، سه امتیاز بگیریم و در جدول به شرایط ایده‌آلی برسیم.

کریمیان در مورد غایبان تیمش برابر ذوبی‌ها بیان کرد: میلاد صارمی چهارکارته و محروم است. شعبانلو همچنان مصدوم است و حسین مالکی به تمرینات گروهی ما اضافه نشده است. سایر بازیکنان سر حال هستند و امیدوارم با تمام توان، سه امتیاز این دیدار را بگیریم.

وی با بیان اینکه فوتبال ما تحت تاثیر کروناست، خاطرنشان کرد: اگر پروتکل‌ها سنجیده‌تر و دقیق‌تر نوشته می‌شد، این شرایط پیش نمی‌آمد؛ اینکه تیمی بگوید من باید بازی کنم و تیم دیگری بگوید بازی نمی‌کنم، ظلم به سایر تیم‌ها، مخصوصاً تیم‌های پایین جدول است که می‌خواهند دیدارها با هم برگزار شود.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در ادامه افزود: نتایج همزمان موثرتر است و این شرایط گاهی به نفع ما و گاهی به ضرر ماست. این مناسب نیست که تیمی چند هفته بعد بازی معوقه خود را برگزار کند و از نتایج سایر تیم‌ها مطلع باشد.

کریمیان با اشاره به تاخیر در بازگشت دروازه‌بان گرجستانی تیمش اظهار داشت: دروازه‌بان خارجی خود را در برهه‌ای از فصل در اختیار نداشتیم و او نمی‌توانست به ایران بیاید. دروازه‌بان دیگر ما هم به خاطر مشکل کرونا در تمرینات ما نبود و کار را باید با دروازه‌بان سوم شروع می‌کردیم. اگر این دروازه‌بان رده امید ما مصدوم می‌شد، دروازه‌بان دیگری نداشتیم و فکری به حال این موضوع نشد.

وی ادامه داد: این امر نشان داد سنجیده کار نشده و فقط می‌خواستیم مسابقات را برگزار کرده باشیم. از وقتی که سازمان لیگ اعلام کرد رقابت‌ها ادامه می‌یابد، تمرینات خود را پیگیری کردیم و سرسختانه به دنبال برگزاری بازی‌ها هستیم، اما شرایط باید مساوی و عادلانه باشد. همه تیم‌ها باید حق یکسانی داشته باشند که امیدوارم این موضوع سنجیده شود و بدون مشکل به میدان برویم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۹۶۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان