//
کدخبر: ۲۶۹۷۶۷ //

اختصاصی/ سرخپوشان در تبریز بدنبال نمایش اقتدار/ماشین بازی، برای پوکر سرخ

بیست‌وچهارمین هفته لیگ نوزدهم با دوئل تیم‌های تهرانی و تبریزی همراه است

اختصاصی/ سرخپوشان در تبریز بدنبال نمایش اقتدار/ماشین بازی، برای پوکر سرخ
به گزارش فرتاک نیوز،

پوریا منصوری؛  بازی تیم صدر‌نشین در مقابل ماشین‌‌سازان رتبه دهمی آغاز‌گر این هفته خواهد بود و در ادامه پُر شورها منتظر دیدار تراکتور و استقلال خواهند بود.

در سالهای اخیر  تبریز برای قرمز‌پوشان‌ پایتخت گذر‌گاه سختی بوده، اما آنها راه امتیاز گرفتن از تبریز را هم به خوبی فرا گرفته‌اند.

پرسپولیس در صورت پیروزی در مقابل تیم دوم شهر تبریز علاوه بر نزدیک شدن به پوکر قهرمانی می‌تواند به پوکر برد مقابل ماشین‌سازی در تبریز هم دست پیدا کند.

پرسپولیسی‌ها در این فصل در جام حذفی موفق به پیروز مقابل ماشین‌سازی در تبریز شدند و این‌بازی می‌تواند رنگ و بوی انتقام را هم برای عنوان قهرمانی و هم سبز‌پوشان تبریزی به همراه داشته باشد.

چرا که در بازی رفت در استادیوم آزادی، در حالی که پرسپولیس، کالدرون و ماشین‌سازی رسول‌خطیبی را بر روی نیمکت خود می‌دیدند، همه توپ‌های شلیک شده به در بسته خورد و علی‌علیپور هم پنالتی را به عجیب‌ترین شکل ممکن به دستان حامد‌لک هدیه داد تا پرسپولیس اولین صفر_صفر لیگ نوزدهم را در هفته نهم تجربه کند.

پس از گذشت ۱۵ بازی شرایط متفاوت از آن روزها است، پرسپولیس رده چهارمی آن روزها اینک مقتدرانه در صدر جدول منتظر جشن قهرمانی است و ماشین‌سازی با یک پله صعود در رده دهم قرار دارد.

ماشین‌سازی که در چهار بازی آخر خود در لیگ طعم تلخ شکست را چشیده، رضا مهاجری را پس از رسول خطیبی و احد شیخ‌لاری به عنوان سومین سرمربی این فصل،  بروی نیمکت خود می‌بیند، با انگیزه‌های مضاعفی در مقابل قهرمان سه دوره اخیر لیگ قرار می‌گیرد.

رضا مهاجری که سابق کار کردن در تبریز و همچنین ماشین‌سازی را در فصول اخیر دارد، به عنوان یکی از مربیان خوبِ نسل جدید، امیدوار است شوک‌وارد شده به تیم تحت هدایتش با موفقیت همراه باشد و بتواند در تبریز و ورزشگاه خانگی خود یقه تیم با طراوت یحیی‌گل‌محمدی را که بدنبال پنجمین برد پیاپی خود است، بچسبد و با گرفتن امتیاز در این دیدار خانگی علاوه بر خروج تیمش از بحران مقداری هیجان را به لیگ بازگرداند و کمکی به رقبای پرسپولیس کند و حداقل قهرمانی سرخ‌ها را به تعویق بیاندازد.

باید دید امشب در جدال تیم اول لیگ و تیم رده دهم جدول و البته ریشه‌دار تبریز چه نتیجه‌ای را به همراه خواهد داشت قرمزها شادمان می‌شوند یا ماشین سازان و رقبای  پرسپولیس؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۹۷۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان