//
کدخبر: ۲۶۹۷۶۲ //

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی

پرسپولیس با تعداد غایبان زیادی مقابل ماشین سازی صف آرایی خواهد کرد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس باید در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر باید به مصاف ماشین سازی برود که به تازگی محمدرضا مهاجری را روی نیمکت خود نشانده برود.

سرخپوشان با تعداد زیادی محروم و مصدوم به مصاف حریف تبریزی خود می‌روند و دست یحیی واقعا برای این بازی بسته است. امید عالیشاه، وحید امیری، محسن ربیع‌خواه و محمد نادری به همراه محمد انصاری، کریستین اوساگونا و کمال کامیابی نیا غایبان تیم سرخپوش در این مسابقه هستند.

در دروازه پرسپولیس با جدایی بیرانوند کار به دست رادوشویچ سپرده شده است و در خط دفاع هم مهدی شیری در کنار سه مدافع دیگر سرخپوشان یعنی جلال حسینی، شجاع خلیل زاده و محم حسین کنعانی‌زادگان به میدان می‌رود و از این بین یک نفر که احتمالا کنعانی‌زادگان باشد در غیاب نادری، ربیع‌خواه و انصاری دفاع چپ خواهد بود. غیبت کامیابی‌نیای محروم باعث می‌شود یحیی دست به تغییر تاکتیک زده و به چهار چهار دوی لوزی روی بیاورد و نوراللهی تک هافبک دفاعی سرخپوشان در این سیستم است. ترابی، نعمتی و رسن سه هافبک رو به جلوی پرسپولیس هستند که پشت سر عبدی و علیپور در خط حمله ایفای نقش خواهند کرد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی:
بوژیدار رادوشویچ، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، سیدجلال حسینی، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، بشار رسن، مهدی ترابی، علی علیپور، مهدی عبدی.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۹۷۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان