//
کدخبر: ۲۶۹۷۱۳ //

دانشگر: در فوتبال ایران راحت دروغ می گویند

مدافع استقلال می گوید اعضای پارس جنوبی طوری اعتراض کردند که انگار رقیب ما در جدول رده بندی هستند.

دانشگر: در فوتبال ایران راحت دروغ می گویند
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد دانشگر مدافع استقلال که یکی از مبتلایان این تیم به ویروس کرونا است، صحبت های تندی را درباره حواشی روزهای گذشته بیان کرده است. او در گفت وگویی که با همشهری ورزشی درباره ابتلایش به کرونا بیان کرد:من تا چند روز پیش علائمی نداشتم ولی بعد از بازی با سایپا کمی تب کردم. با وجود این الان وضعیتم بهتر شده است.

 

دانشگر: در فوتبال ایران راحت دروغ می گویند

 

 

 

وی ادامه داد:دیگر ترسیدن فایده ندارد و من بیشتر نگران خانواده‌ام هستم که البته در تهران نیستند. من که در خانه هستم و در خانه هم تمرین می‌کنم تا دوران قرنطینه تمام شود.

 

مدافع استقلال همچنین گفت: همیشه سؤال ما این بود که اگر در یک تیم چند نفر کرونا بگیرند تکلیف چه می‌شود. واقعا الان برای من فوتبال و لیگ هیچ اهمیتی ندارد و منتظرم بازی‌ها تمام شود، همین! اگر الان حرف بزنم ممکن است به برخی تیم‌ها بربخورد ولی با این وضعیت چرا باید فوتبال بازی کردن مهم باشد. شما نمی‌بینید که روزی چند نفر مبتلا می‌شوند و می‌میرند؟ در ضمن شما فکر می‌کنید همه تیم‌ها حقیقت را می‌گویند؟ حریف ما بازیکنی داشته که 2بار تست او مثبت اعلام شده ولی بازی کرده است.

 

دانشگر درباره بررسی تست های کرونا توسط سازمان لیگ تاکید کرد: شما این را باور می‌کنید؟ در ایران خیلی راحت می‌توان دروغ گفت.من دوست ندارم در مورد فولاد صحبت کنم چون خودم بچه جنوب هستم و نمی‌خواهم همینطور به‌راحتی تهمت بزنم ولی طبیعتا مسافرت‌ها یا انجام بازی‌ها می‌تواند تأثیرگذار باشد. ما خیلی از چیزها را باید رعایت کنیم اما اروپا نیست تا بتوان براساس پروتکل‌های بهداشتی رفتار کرد.

 

وی درباره اعتراض پارس جنوبی به نرفتن استقلالی ها به جم خاطرنشان کرد: پارس‌جنوبی طوری صحبت کرد که انگار می‌خواهد در جدول جای ما را بگیرد. ما در این فصل اینقدر مصدوم داده‌ایم که حالا با این وضعیت هر تیمی ادعا می‌کند که استقلال را شکست می‌دهد. نیم‌فصل اول را به یاد بیاورید، هیچ تیمی اندازه ما موقعیت ایجاد نمی‌کرد ولی متأسفانه روی دور بدشانسی افتادیم و تعداد زیادی از بازیکنان مصدوم شدند. همین پارس‌جنوبی بازی رفت را به یاد بیاورد که ما چطور بازی کردیم. همین تیم‌هایی که الان برای ما رجز می‌خوانند در دور رفت وقتی مقابل استقلال بازی کردند سرشان پایین بود. ما قبل از همین بازی اعلام کردیم که چند بازیکن کرونایی داریم و به فکر سلامت لیگ بودیم، آنهایی که دنبال پنهان‌کاری هستند چه جوابی دارند؟ ما هیچ‌چیزی را پنهان نکردیم.

 

دانشگر در پایان افزود:من دوست ندارم فوتبال تعطیل شود چون فوتبال را دوست دارم ولی الان خودتان می‌بینید که چه شرایطی ایجاد شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۹۷۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان