//
کدخبر: ۲۶۷۵۰۹ //

تیم ملی جوانان در بلاتکلیفی

کمیته فنی فدراسیون فوتبال هنوز موفق نشده است سرمربی تیم ملی جوانان را انتخاب کند! این در حالی که بازی های جام ملت های جوانان و انتخابی جام جهانی در موعد مقرر یعنی مهر ماه برگزار می شود.

تیم ملی جوانان در بلاتکلیفی
به گزارش فرتاک نیوز،

کمیته فنی فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان مذاکراتی با حمید استیلی و علیرضا منصوریان انجام داد که هر دو مربی به این درخواست پاسخ منفی دادند. حمید استیلی در یک تصمیم منطقی خطاب به فدراسیون فوتبال گفت از تیم ملی جوانان شناختی ندارد و زمان زیادی به آغاز بازی ها باقی نمانده است و بر همین اساس نمی تواند این پیشنهاد را بپذیرد. علیرضا منصوریان هم حاضر نشد در این باره صحبتی داشته باشد و گویی به دنبال حضور دوباره در یکی از تیم های لیگ برتری است.

تیم ملی جوانان بعد از اردوی خود در بهمن ماه دیگر اردویی نداشته و به نوعی اکنون چهار ماه است که تمرین نکرده و اگر قرار باشد در تیر ماه هم تمرین نکند این مدت زمان به 5 ماه خواهد رسید. طبیعتا تا زمانی که سرمربی این تیم از سوی کمیته فنی مشخص نشود برنامه ریزی برای شروع تمرینات تیم ملی جوانان هم امکان پذیر نخواهد بود.

گفتنی است در جام ملت های جوانان آسیا و انتخابی جام جهانی 16 تیم حضور خواهند داشت که در نهایت چهار تیم راه پیدا کرده به مرحله نیمه نهایی به جام جهانی صعود خواهند کرد. قرعه ایران در مرحله یک چهارم نهایی بسیار سخت است و به احتمال قوی با یکی از دو تیم کره جنوبی و ژاپن رویارو خواهد شد. در چنین شرایطی انتظار بر این بود کمیته فنی سریعا سرمربی تیم ملی جوانان را انتخاب کند و شروع دوباره تمرینات برنامه ریزی شود اما فعلا در این زمینه اتفاق خاصی رخ نداده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۷۵۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان