//
کدخبر: ۲۶۷۵۰۳ //

جهانبخش در راه بازگشت به لیگ برتر هلند؟

علیرضا جهانبخش اصلا از شرایطش در برایتون راضی به نظر نمی رسد اما این بدین معنی نیست که او برنامه ای برای بازگشت به لیگ برتر هلند داشته باشد.

 جهانبخش در راه بازگشت به لیگ برتر هلند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

نیمکت نشینی دوباره علیرضا در برایتون سبب شده تا برخی از رسانه ها دوباره در مورد بازگشت این بازیکن به تیم های هلند صحبت کنند و در این باره مقاله بنویسند اما به نظر می رسد علیرضا با یک پاسخ همه ابهامات را در این زمینه روشن کرده است و به گونه ای که او هدف گذاری کرده بعید است برنامه ای برای بازگشت به لیگ برتر هلند داشته باشد.

علیرضا جهانبخش در واکنش به این اخبار می گوید: « من بازیکنی نیستم که نظر و سلیقه شخصی یک نفر روی آینده ام تاثیر بگذارد. این همه مسیر نیامده‌ام که متوقف شوم. هنوز در شرایط سنی خوبی هستم که بتوانم با در نظر گرفتن آن تصمیم خوبی بگیرم.»

با این اوصاف به نظر می رسد علیرضا در صورت جدایی از برایتون هم چنان در لیگ برتر جزیره بماند و در یکی دیگر از تیم های انگلیسی به فوتبال خود ادامه دهد. علیرضا که در بازیهای اخیر همراه تیم ملی نبود امیدوار است با دعوت دوباره به اردوی تیم ملی و اینبار توسط اسکوچیچ تجربه بازی در برابر تیم های هنگ کنگ و کامبوج را به دست بیاورد.

به تازگی نشریه تلگراف هلند در مورد علیرضا نوشته است: جهانبخش در راه بازگشت به لیگ برتر هلند است و باشگاه آژاکس مشتری جدی این بازیکن است. با انتقال حکیم زیاش به چلسی آژاکس اکنون به یک وینگر نیاز دارد و به نظر می رسد مارک اورماس در تماس با جهانبخش باشد اما باشگاه هلندی هنوز پیشنهاد رسمی ارائه نداده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۷۵۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان