//
کدخبر: ۲۶۶۶۶ //
العینی ها در امارات شیر می شوند؛

هواداران استقلال و العین؛ امید و تردید منصوریان

سرمربی استقلال عقیده دارد که این تیم در دیدار برگشت برابر العین پیش چشم هواداران این تیم کار سختی خواهد داشت.

هواداران استقلال و العین؛ امید و تردید منصوریان
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال با حضور در رده دوم گروه یک مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف العین امارات برود. دیداری که هر چند برای منصوریان سخت تر از بازی با الاهلی عربستان است اما ویژگی های متفاوتی نسبت به بازی با نماینده عربستان در خارج و داخل خانه دارد.

سرمربی استقلال که همواره حساب ویژه ای روی هواداران خود باز کرده، به خوبی می داند که برابر العین کار دشواری در خارج از خانه خواهد داشت و به همین دلیل امیدوار است تقابل هواداران به سود استقلال به پایان برسد. استقلالی ها نیز یک هفته پیش از شروع بازی تسهیلاتی را برای هواداران ایجاد کردند تا آنها با استقبال چشمگیر از ورزشگاه مسیر صعود استقلال را هموار کنند.

منصوریان در جمع بازیکنان استقلال ابراز امیدواری کرد تا آبی ها بتوانند در 15 دقیقه ابتدایی بازی رفت برابر العین، به حریف خود ضربه بزنند. او عقیده دارد که ورزشگاه آزادی با صد در صد ظرفیت می تواند باعث ایجاد فضایی متفاوت شود و بازیکنان استقلال این شانس را دارند تا در 15 دقیقه ابتدایی پیش از آنکه بازیکنان العین خود را پیدا کنند، دروازه ی حریف را باز کنند و پس از آن به مدارای بازی بپردازند و از دروازه ی خود مراقبت کنند.

او که پیش از این تجربه ی شکست سنگین برابر العین را در خانه ی حریف دارد، روز یکشنبه اطلاعات شخصی خود را در اختیار بازیکنان گذاشت. منصوریان در جمع استقلالی ها با توصیف ورزشگاه بن زاید به شاگردان خود گفت که "العینی ها برابر تماشاگران خود شیر می شوند". سرمربی استقلال به خوبی می داند حساب العین از نمایندگان کم هوادار کشورهای قطر و بعضا امارات جدا است و کار این تیم در ورزشگاه بن زاید بسیار دشوار است. به همین دلیل گل نخوردن در ورزشگاه آزادی هدف اول استقلال است تا آبی ها در امارات مجبور به ارائه ی بازی انتحاری نشوند.

حضور هواداران استقلال و العین در ورزشگاه های آزادی و بن زاید مطمئنا در نتیجه ی بازی تاثیر خواهد گذاشت و این موضوع در صحبت های منصوریان تبدیل به موضوعی برای امید و تردید شده است. البته منصوریان در این میان روی حمایت هواداران ایرانی استقلال در امارات نیز حساب ویژه ای باز کرده و امیدوار است تا معادلات بازی نفت برابر العین برای استقلال تکرار نشود.

 

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان