//
کدخبر: ۲۶۶۲۲ //

سرمربی استقلال و پیش بینی دربی سرخابی ها در لیگ قهرمانان آسیا/ برانکو منتظر انتقام آسیایی

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال قبل از صعود به مرحله بعدی آسیا پیش بینی کرده بود سه تیم از ایران راهی مرحله حذفی می شوند.

سرمربی استقلال و پیش بینی دربی سرخابی ها در لیگ قهرمانان آسیا/ برانکو منتظر انتقام آسیایی
به گزارش فرتاک نیوز،

 وقتی از او سوال شد که فکر می کنید چند تیم از گروه بالا بروند، او گفته: «به نظر من سه تیم از گروهشان بالا میروند.» با حذف ذوب آهن، دقیقا سه تیم از ایران در لیگ قهرمانان آسیا بالا رفتند تا این مسئله سوژه منصوریان در اردو هم باشد. او گفت: «دیدید پیش بینی من درست از آب در آمد. گفته بودم سه تیم از ایران بالا میروند.» با این اتفاق حالا احتمال تقابل ایرانی ها در آسیا بسیار بیشتر شده است. اگر استقلال، استقلال خوزستان و پرسپولیس بتوانند العین، الهلال و لخویا را شکست دهند احتمال تقابل شان در مراحل بالاتر وجود دارد. شکل مسابقات به صورتی است که یک تیم از غرب بالا می رود و یک تیم از شرق.

 

در گذشته به این شکل نبود. تیمهای غرب و شرق با  هم بازی می کردند و فینالیست مشخص میشد ولی به دلیل فاصله زیاد بین کشورها، کنفدراسیون تصمیم گرفت بازیها را به غرب و شرق تقسیم کند تا در نهایت تیمهای فینالیست دو منطقه با هم بازی کنند. به این ترتیب احتمال تقابل استقلال و پرسپولیس و استقلال خوزستان در صورت صعود، زیاد خواهد بود. اتفاقا استقلالیها پس از صعود، در این باره در اردویشان بحث میکردند و منصوریان میگفت: «احتمال دارد با شکست العین، در مراحل بالاتر با پرسپولیس بازی کنیم!» بی شک اگر این اتفاق رخ دهد، دو دربی جذاب در آسیا رقم میخورد.

 

با توجه به این که در دیدار برگشت سرخابی ها، منصوریان توانست برانکو را با شکست مواجه نماید، درصورت تقابل این 2 تیم در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، می توان شاهد یک دیدار جذاب بود که برانکو تا قبل از آغاز فصل لیگ هفدهم منتظر او است تا شاید انتقام شکست قبلی را از همتای آبی پوش خود بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان