//
کدخبر: ۲۶۰۷۳ //

لحظه خاص سیدمهدی رحمتی

کاپیتان استقلال یک بار دیگر به اهالی فوتبال نشان داد که اگر آماده باشد می تواند کارهای خارق العاده ای را در زمین بازی انجام بدهد.

لحظه خاص سیدمهدی رحمتی
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی رحمتی در این فصل 2 بار موفق شد زمینه صعود استقلال به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا را فراهم کند، یک بار با درخشش برابر السد در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا که اگر نمایش رویایی او برابر هم تیم های ژاوی در طول 90 دقیقه بازی و ضربات پنالتی نبود هرگز آبی ها نمی توانستند رنگ صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را ببینند و بار دیگر هم بازی امشب برابر التعاون بود که او موفق شد سند صعود استقلال به مرحله یک هشتم نهایی را امضا کند.

 

هرچند در بازی با التعاون صعود استقلال به دور بعد تا حد زیادی قطعی بود اما تنها مهدی رحمتی می توانست جلوی حملات پرتعداد و انتحاری التعاونی ها یک تنه بایستد و روز فوق العاده خود را همزمان با پیروزی تیمش جشن بگیرد.

 

رحمتی در این بازی بارها دروازه استقلال را نجات داد و آنچه نمایش او را در بازی امشب از سایر دروازه بان های ایرانی جدا می کند 2 دبل سیو فوق العاده اش بود که ثابت می کند کاپیتان استقلال بی دلیل آقای کلین شیت در تاریخ رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نشده است. اوج درخشش رحمتی در بازی امشب در دقیقه 92 اتفاق افتاد، او ابتدا ضربه سر مهاجم التعاون را از زیر طاق دروازه استقلال بیرون درآورد اما توپ برگشتی در داخل محوطه 6 قدم به مهاجم التعاون رسید ولی این بار هم مهدی رحمتی که تعادل مناسبی نداشت توانست با یک واکنش منحصر به فرد برای دومین بار در کمتر از یک ثانیه دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

 

مهدی رحمتی استاد مهار ضربات سریع و غیر قابل پیش بینی است، او به خوبی می تواند تغییر جهت دهد و با عوض کردن پای تکیه گاه خود می تواند توپ هایی را از گل بیرون بکشد که کمتر دروازه بانی در ایران حتی می تواند روی آن عکس العمل نشان بدهد.

 

رحمتی بعد از پشت سرگذاشتن فصلی پرفراز و نشیب، حالا به پایان خوشی رسیده است و علیرضا منصوریان و استقلالی ها می توانند امیدوار باشند که مطمئن ترین دروازه حال حاضر ایران را درون قفس توری خود دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان