//
کدخبر: ۲۵۳۳۷ //

منصوریان بر سر دوراهی العین یا الاهلی

آبی پوشان در دیدار برابر التعاون این شانس را دارند تا حریف مرحله ی بعدی خود را انتخاب کنند.

 منصوریان بر سر دوراهی العین یا الاهلی
به گزارش فرتاک نیوز،

با مشخص شدن تکلیف گروه سوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، العین در این گروه به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی شد و الاهلی با شکست ذوب آهن توانست به عنوان تیم دوم گروه خود راهی مرحله ی یک شانزدهم نهایی شود تا استقلالی ها حریفان آینده خود را به شکل قطعی بشناسند.

 

آبی پوشان در صورتیکه به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کنند برابر الاهلی عربستان قرار می گیرند که نسبت به العین حریف آسانتری است اما آبی ها در دیدار برابر نماینده ی عربستان شانس برگزاری بازی در ورزشگاه خانگی را از دست می دهند که برای منصوریان امتیاز با ارزش و مهمی است.

 

استقلالی ها با صعود به عنوان تیم دوم گروه یک، باید برابر العین امارات قرار بگیرند. العین لیگ امارات را به عنوان تیم چهارم به پایان رسانده اما در دوره قبلی مسابقات تا فینال پیش روی کرد و یکی از تیم های مطرح و قدرتمند غرب آسیا محسوب می شود. استقلالی ها در صورت تقابل با نماینده ی امارات این شانس را دارند تا دوم خرداد ماه در ورزشگاه آزادی از این تیم میزبانی کنند و با فشار هواداران خود مسیر صعود را هموار کنند.

 

منصوریان این شانس را دارد تا از میان این دو گزینه یکی را انتخاب کند؛ دیدار با الاهلی رده دومی در کشور بی طرف یا تقابل با العین قدرتمند در خانه.

 

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۳۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان