//
کدخبر: ۱۲۲۲۶ //

کلاف سردرگم؛ ۴ تیم ۴ مدعی

گروه اول مسابقات غرب بازی ها که استقلال تهران نیز در آن حضور دارد پس از پایان هفته دوم با 4 تیم 3 امتیازی شرایط منحصر به فردی را هم در گروه های چهار گانه غرب و همینطور شرق آسیا تجربه می کند.

کلاف سردرگم؛ 4 تیم 4 مدعی
به گزارش فرتاک نیوز،

گروه اول مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در غرب این قاره پهناور با برتری استقلال مقابل السد و اضافه شدن او به تیم های لوکوموتیو تاشکند، التعاون عربستان و  الاهلی امارات کامل شد و با برتری تک گله التعاون مقابل لوکوموتیو در خانه و همینطور شکست 2بر 1 استقلال مقابل نماینده امارات به هفته دوم وارد شد.

 

در هفته دوم اما نتایجی رقم خورد که در پایان آن شاهد 4 تیم 4 امتیازی شدیم. استقلال تهران در دیداری خانگی که البته در ورزشگاه سلطان قابوس مقابل التعاون عربستان برگزار شد، موفق به کسب برتری قطع 3 بر صفر شد و تیم نماینده ازبکستان نیز با برتری 2 بر صفر مقابل الاهلی امارات به عنوان چهارمین تیم چهار امتیازی این گروه مطرح شد، تا پیش بینی مدعیان صعود این گروه در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

 

با این حال یکی از راه های رسیدن به این موضوع که کدام تیم می تواند مدعی صعود باشد مراجعه به شرایط این تیم ها در لیگ های داخلی‌شان است.

 

با نگاهی به جداول داخلی متوجه می شویم که استقلال تهران در لیگ برتر رتبه سوم را با اختلاف 10 امتیازی نسبت به صدرنشین در اختیار دارد و تیم التعاون عربستان هم رتبه ششم رو با فاصله 23 امتیازی نسبت به الهلال به خود اختصاص داده است. تیم الاهلی امارات هم دوم است و 9 امتیاز با صدرنشین لیگ امارات یعنی الجزیره فاصله دارد.

 

گفتنی است مسابقات لیگ ازبکستان هنوز آغاز نشده است تا بتوانیم در مورد کیفیت نتیجه گیری این تیم در دیدارهای داخلی صحبت کنیم.

 

با این وصف و با در نظر گرفتن شرایط داخلی تیم ها می توان به این نتیجه گیری رسید که دو تیم استقلال تهران و الاهلی امارات از بیشترین شانس صعود برخورددار هستند؛ ضمن اینکه تیم استقلال تهران در هفته های گذشته نمایش های به مراتب بهتری را نسبت به نیم فصل اول ارائه می دهد و در دیدار برابر التعاون نیز به خوبی این موضوع را در زمین مسابقه نشان داد و در صورتی که بتواند به نمایش های خوب خود ادامه دهد، می تواند مدعی اصلی صعود از گروه A  مسابقات لقب گیرد.

 

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۲۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان