//
کدخبر: ۲۶۴۱۷۶ //

هشدار به فوتبالیست ها؛ پرتاب آب دهان اکیدا ممنوع!

تیمهای بازرسی لیگ برتر انگلیس به باشگاه‌های این کشور هشدار دادند از بازیکنان خود بخواهند از انداختن آب دهان به زمین خودداری کنند.

هشدار به فوتبالیست ها؛ پرتاب آب دهان اکیدا ممنوع!

درحالیکه لیگ برتر انگلیس خود را برای شروع مجدد رقابتها آماده می‌کند، سازمان لیگ برتر گروه‌هایی برای بازرسی به محل تمرین تیمهای حاضر در لیگ فرستاده تا میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی مربوط به کرونا توسط تیمها را بررسی کنند.

روزنامه انگلیسی میرر گزارش داد یکی از مهمترین هشدارهایی که این تیمهای بازرسی به تیمهای لیگ برتری داده‌اند درباره پرتاب آب دهان توسط بازیکنان‌شان بوده. تیمهای بازرسی از باشگاه‌ها خواسته‌اند این مساله را جدی گرفته و ترتیبی بدهند که ستاره‌هایشان از پرتاب آب دهان خودداری کنند. چرا که این اقدام می‌تواند در گسترش ویروس کووید19 نقش بازی کرده و برای سلامت بازیکنان و دیگر دست‌اندرکاران مسابقات خطرناک باشد.

علاوه بر این، میرر به دیگر هشدارهای ارائه شده از سوی این تیمهای بازرسی هم اشاره کرده است. یکی از این هشدارها مربوط به استفاده مشترک بازیکنان و اعضای کادر فنی از بطری‌های آب مشترک بوده که منع شده است. هشدار دوم به بازیکنان درباره تعویض پیراهن‌هایشان بوده.

برخی از ستاره‌های فوتبال می‌گویند عمل پرتاب آب دهان برای باز کردن راههای تنفسی‌شان در گرماگرم مسابقه ضروری است. برخی دیگر هم می‌گویند به دلیل استفاده بیش از حد از این حرکت، پرتاب آب دهان برایشان ناخودآگاه شده و بدون اینکه بدانند این کار را انجام می‌دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۴۱۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان