//
کدخبر: ۲۶۴۱۵۰ //

احتمال دائمی شدن بهترین بازیکنان قرضی فصل جاری!

انتقال قرضی تبدیل به راه خوبی برای صرف‌جویی شده، اما برخی این انتقال‌های قرضی سرانجام هزینه پشت دست باشگاه‌ها می‌گذارند.

احتمال دائمی شدن بهترین بازیکنان قرضی فصل جاری!
به گزارش فرتاک نیوز،

معمولاً برای اینکه در خرید بازیکن صرفه‌جویی شود بعضی باشگاه‌ها به جذب بازیکن به‌طور قرضی تمایل نشان می‌دهند تا هم کیفیت آن بازیکن را در تیم خود بسنجند و هم اینکه برای فصل بعدی با قیمتی به‌مراتب کمتر آن را جذب کنند. تیم مبدأ هم برای اینکه در مقطعی از بازیکنش راحت شود و فرصت تجربه‌اندوزی به او بدهد این گزینه را انتخاب می‌کند. در فصل جاری چندین و چند بازیکن قرضی بودند که نشان دادند کیفیت‌شان در حد بستن قرارداد بلندمدت دائمی است. بازیکنانی که شاید در پایان فصل همین اتفاق هم برای‌شان بیفتد، مثل مائورو ایکاردی که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نتوانست خیلی برای دائمی کردن قراردادش صبر کند.

کریس اسمالینگ

سال گذشته بود که منچستریونایتد با خرید هری مک‌گوایر مجبور شد تا کریس اسمالینگ را به‌طور قرضی به رم بفرستد تا در تصمیم‌گیری برای آینده‌‌اش زمان بخرد. خیلی‌ها فکر می‌کردند ایتالیا پایان فوتبال دفاع آخر یونایتد است اما او توانست به مرد محبوب قلب خط دفاع رمی‌ها تبدیل شود. این بازیکن با عملکرد قابل توجه خود نشان داد شایستگی دعوت مجدد به تیم ملی را از سوی گرت ساوت‌گیت دارد.

دین هندرسون

سال گذشته به عنوان بازیکن قرضی به شفیلد رفت و با این تیم صعود به لیگ برتر را جشن گرفت. منچستریونایتد که داوید دخیا را درون دروازه دارد این قرارداد قرضی را یک سال دیگر تمدید کرد. دین هندرسون جوان با درخشش خود در لیگ برتر توانست حتی نظر گرت ساوت‌گیت سرمربی تیم ملی انگلیس را هم به خود جلب کند. امسال یا دین به یونایتد بازمی‌گردد و یا اینکه باید به‌طور کامل به یک باشگاه دیگر فروخته شود. او همین حالا جزو گزینه‌های دروازه‌بانی انگلیس در جام ملت‌های اروپاست.

مارتین اودگارد

وقتی ۱۵ سال داشت کهکشانی‌ها این بازیکن را از نروژ به مادرید کشاندند. او اما در تیم اصلی آن‌چنان که باید دیده نشد و خب طبیعتاً زود هم بود. به همین خاطر باشگاه مارتین اودگارد را ابتدا به ویتسه و هیرنفین هلند و سپس امسال به سوسیه‌داد قرض داد تا کامل آب‌دیده شود. او در سوسیه‌داد طوری درخشید که حالا زین‌الدین زیدان می‌تواند به مارتین برای جایگزین شدن لوکا مودریچ فکر کند.

اشرف حکیمی

همین حالا با ۴ گل زده بهترین گلزن دورتموند در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان اروپا به حساب می‌‌آید. اشرف حکیمی دیگر شکار کهکشانی‌ها بود که به مدت دو سال قرض داده شد و حالا باید در پایان فصل از آلمان به مادرید برگردد. او که در سمت راست جزو بهترین‌ها به حساب می‌‌آید می‌تواند جای دنی کارواخال را در آینده‌ای نزدیک در تیم اصلی بگیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۴۱۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان