//
کدخبر: ۲۰۳۰۸۸ //

قدرت‌های اول اروپا چه بازیکنانی را می‌خواهند؟

در این مطلب بررسی خواهیم کرد که تیم‌های معتبر اروپا در بازار نقل و انتقالاتی به دنبال جذب کدام بازیکنان هستند.

قدرت‌های اول اروپا چه بازیکنانی را می‌خواهند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

در فصل نقل و انتقالات بیشتر اخبار رسانه‌ها درباره خرید و فروش بازیکنان است. در شرایطی که تا همینجا هم جابه‌جایی‌های زیادی صورت گرفته، اما هنوز تیم‌ها و بازیکنانی به هم نسبت داده می‌شوند. در این مطلب به بازیکنان مد نظر برخی از تیم‌ها اشاره می‌کنیم.

تیم فوتبال بارسلونا یکی از تیم‌های فعال در نقل و انتقالات است و در این بازار به نیمار، جونیور فیرپو و گوئررو نسبت داده شده است.

یکی دیگر از تیم‌هایی که بیش از باقی نامش در نقل و انتقالات مطرح است، منچسترسیتی است که در بازار نقل و انتقالات این فصل مگیره، کولیبالی، کانسلو و ناتان ایک به آن نسبت داده شدند.

پاری‌سن ژرمن دیگر تیمی است که همیشه نامش در نقل و انتقالات مطرح است و بازیکنان بزرگی را به خدمت می‌گیرد. این فصل هم این تیم به دنبال جذب دوناروما، کوتینیو، دمبله، نیکولاس پپه و راکیتیچ است و البته احتمالاً خروجی بزرگ این تیم هم نیمار خواهد بود.

بایرن مونیخ یکی از تیم‌های آرام در این دوره بوده است و تا اینجا لروی زانه، دمبله، مارک روکا و لوسلسو به آن نسبت داده شده است.

لیورپول، قهرمان دوره گذشته لیگ قهرمانان به دنبال بازگرداندن کوتینیو و خرید نیکولاس پپه و آسنسیو است.

اتلتیکومادرید که گریزمان را از دست داده به دنبال جذب خامس رودریگس و کریستین اریکسن است که البته به احتمال زیاد تنها یکی از این دو بازیکن را به خدمت خواهد گرفت.

یوونتوس، غول ایتالیایی می‌خواهد پوگبا و زانیولو را به خدمت گیرد تا در کنار رونالدو قرارشان دهد و بتواند تیمی برای رقابت در لیگ قهرمانان آماده کند.

آخرین تیمی که به آن خواهیم پرداخت رئال مادرید است که طبق ادعای مطبوعات به دنبال جذب پوگبا، اریکسن و فان دبیک است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۳۰۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان