//
کدخبر: ۲۶۳۵۳۲ //
انتشار بیانیه ایی از سوی باشگاه پیشگامان فنون پارس تهران؛

جناب وزیر: مخالف برگزار نشدن مسابقات هستیم! از نظرات کارشناسان متخصص استفاده کنید

مدیرعامل باشگاه پیشگامان فنون پارس در خصوص تعطیلی مسابقات لیگ دسته سوم بیانیه ایی را صادر کرد


جناب وزیر: مخالف برگزار نشدن مسابقات هستیم! از نظرات کارشناسان متخصص استفاده کنید

به گزارش فرتاک ورزشی این باشگاه‌ها از وزارت ورزش و جوانان خواستند تا با توجه به شرایط فعلی و دستور برای برگزاری مسابقات لیگ برتر ، نسبت به انجام مسابقات لیگ های پایین تر هم  تجدید نظر کرده و اجازه دهند بازی های لیگ سه کشور هم برگزار گردد و از این سو باشگاه پیشگامان فنون پارس تهران آمادگی خود را برای تمامی پروتکل های بهداشتی اعلام کرد

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است :

جناب آقای وزیر ؛ برگزاری مسابقات لیگ سه در شرایط کنونی آیا  به ضرر سلامت جامع میباشد ؟! چرا نامه اول سازمان لیگ فوتبال که خبر از برگزاری بازی ها در تاریخ یاد شده در نامه میدهد و امید را به خانواده فوتبال برمیگرداند و یکباره بعد از گذشت ۲ روز اخباری منتشر میشود که خبر از برگزار نشدن مسابقات لیگ دو و لیگ سه میدهد.

یعنی در ۸۰میلیون جمیعت ایران فقط باشگاه های لیگ دو و سه ایی کرونا دارند ! در حالی که باشگاه ها تا همین جای لیگ کلی هزینه کرده اند تا ثمره هزینه های خود را ببینند ولی توان و قدرت باشگاهای انتهای جدولی  برای اعمال نفوذ در تصمیم گیری‌ها سوالات متعددی به وجود می‌آورد که متاسفانه همچنان برای اهالی فوتبال بی پاسخ مانده است.

آیا فدراسیون فوتبال و وزارت محترم ورزش و نباید ب فکر لیگ های پایین تر هم باشد یا فقط تمام ذهن خود را معطوف به برگزاری لیگ برتر کند ؟ پس این باشگاه‌ ها در لیگ های پایین تر به فکر سلامت جامعه نیستند و فقط با برگزاری این لیگ ها خطر شیوع ویروس کرونا  را داریم ؟ ولی ما از حق و حقوق قانونی خود، بازیکنان و سایر عوامل به راحتی نخواهیم گذشت.

 

متاسفانه ستاد مبارزه با کرونا به توصیه‌ ها و نظرات باشگاه‌ها نیز توجهی نمی‌کند که لازم است در زمان اصلاح اساسنامه فوتبال ، اقدامات لازم در خصوص جلب نظر ستاد مبارزه با کرونا هم به عنوان رکن اصلی سازمان لیگ که کلیه هزینه‌ های تیم ها مربوطه را به دوش می‌کشند لحاظ گردد.

 سوال اینجاست چه  تلاش ها و فشار ها برای پس گرفتن نامه اخیر انجام شد که در عرض دو روز وزارت  بهداشت و ستاد کرونا همه کارشناس شدند و دستور برگزار نشدن بازیها را اعلام میکنند.

به همین منظور اینجانب محمد مشایخی مدیر عامل باشگاه پیشگامان فنون پارس به همراه تمام مربیان عوامل حقوقی و اجرایی و تمام بازیکنانم مخالفت خود طبق خواسته عوامل تیمم با برگزار نکردن و ادامه ندادن مسابقات لیگ سه با شرایط موجود را اعلام داشته و از آن مقام عالی درخواست می‌نمایم نسبت به تصمیم گیری‌ های مهم این چنینی نظرات کارشناسی متخصصین فوتبال که شامل باشگاه ها ، مربیان ، داوران ، بازیکنان و مخصوصا کادر پزشکی باشگاه‌ ها می‌باشند را در ستاد مبارزه با کرونا لحاظ نمایید تا باعث دلسردی و نا امیدی قشر فوتبالی و به خصوص سرمایه گذاران خصوصی که بدون هیچ چشم داشتی و به جهت تزریق شادابی ، سلامت و نشاط اجتماعی به جامعه ، وارد عرصه سخت فوتبالی شده اند نگردد ؛ لذا تاکید می‌شود در صورت برگزارنکردن مسابقات با شرایط فعلی ( برگزاری لیگ برتر و برگزار نکردن لیگ های پایین تر ) و عدم توجه به نظرات کارشناسی خانواده فوتبال ، باشگاه پیشگامان فنون پارس اعلام می‌دارد که این باشگاه پیگیر حق و حقوق خود خواهد بود و در صورت نرسیدن به نتیجه قابل قبول از شرکت در مسابقات فصل آینده انصراف خواهیم داد.

در پایان جا دارد از زحمات مدیران سازمان لیگ به خصوص آقای امیرحسین فراهانی که این چند وقت زحمات زیادی کشیدند که لیگ سه با نظم خوبی برگزار شود تشکر و قدردانی شود

محمد تقی مشایخی مدیرعامل باشگاه پیشگامان فنون پارس تهران

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۳۵۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان