//
کدخبر: ۲۶۱۴۸۳ //

هالند زیر نظر رئال مادرید

موندو دپورتیوو می‌گوید رئال مادرید با شروع دوباره بوندس‌لیگا، ارلینگ هالند ستاره دورتموند را از نزدیک زیر نظر خواهد گرفت.

هالند زیر نظر رئال مادرید
به گزارش فرتاک نیوز،

روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو مدعی است با شروع دوباره بوندس‌لیگا از این هفته باشگاه رئال مادرید که طاقتش از شرایط دور از انتظار لوکا یوویچ طاق شده، ارلینگ هالند، ستاره دورتموند که او را نامزد جایگزینی یوویچ کرده، به دقت و از نزدیک زیر نظر خواهد گرفت.

رئال سال گذشته لوکا یوویچ را به این امید به خدمت گرفت که بتواند جای خالی کریستیانو رونالدو را پر کند. رئالی‌ها که حالا از این مهاجم صرب قطع امید کرده‌اند به دنبال جذب مهاجمی دیگر هستند. موندو می‌گوید مهمترین هدف رئال در حال حاضر ارلینگ هالند است و این باشگاه با شروع دوباره بوندسلیگا او را به دقت و از نزدیک زیر نظر می‌گیرد.

ارلینگ هالند 19ساله ابتدا با درخشش در سالزبورگ اتریش و سپس در بوروسیا دورتموند به یکی از پرخواهان‌ترین فوتبالیست‌های دنیا تبدیل شده. بر اساس این گزارش رئال می‌خواهد هالند را در سریعترین زمان ممکن به خدمت بگیرد اما در عین حال می‌داند که فصل نقل و انتقالات تابستانی، امسال به دلیل شرایط کرونا متفاوت از همیشه خواهد بود و این واقعیتی است که مدیران برنابئو را نگران کرده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۴۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان