//
کدخبر: ۲۶۱۳۳۵ //
بعید است لئو به خانه بازگردد؛

می خواستند لیونل مسی را در کودکی بکشند!

پسر عموی لیونل مسی بازگشت این بازیکن به آرژانتین را دشوار می داند.

می خواستند لیونل مسی را در کودکی بکشند!

به گزارش فرتاک نیوز، مکس بیانکوچی پسر عموی مسی می گوید بازگشت این بازیکن در پایان دوران ورزشی اش به آرژانتین پیچیده به نظر می رسد. البته مسی همیشه گفته که دوست دارد به نیوول اولد بویز، جایی که او ابتدا و قبل از انتقال به بارسا در نوجوانی در آن مشغول به بازی کردن بوده بازگردد، اما باید دید چقدر رخ دادن این اتفاق عملی خواهد بود. هنوز پروسه تمدید قرارداد لیونل مسی با باشگاه بارسلونا قطعی نشده و هر از چند گاهی اخباری در مورد احتمال بازگشت او به آرژانتین شنیده می شوند. اتفاقی که هواداران بارسلونا هرگز علاقه ای به رخ دادن آن نداشته و امیدوارند مسی در نوکمپ از فوتبال خداحافظی کند.

بیانکوچی گفت: "اگر به خاطر ایجاد ناامنی نبود، من شک ندارم که مسی علاقه دارد در آرژانتین بازی می کند و این تنها چیزی است که می تواند روی بازگشت او تاثیر بگذارد. رویای من بازی کردن دوباره مسی در خانه بوده، اما رخ دادن این اتفاق دشوار است. تصور کنید اگر مسی در آرژانتین بازی می کرد، آنهم در شرایطی که بچه ها مجبور به رفتن به مدرسه هستند شهر به یک دیوانه خانه تبدیل می شود."

مکس همچنین در مورد خاطرات دوران کودکی در لئو گفت: لیونل با ما بازی کرد. ما بزرگتر از او بودیم و دوستانم می گفتند نگذارید او بازی کند، زیرا ما قصد داریم او را بکشیم. لیونل مسی هشت یا نه ساله بود و من شنبه ها هر بار زودتر از خواب بلند می شدم تا در کنار او بازی کنم. لیونل مسی بازی فوق العاده ای انجام می داد و من نمی توانستم به او باور نداشته باشم."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۳۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان