//
کدخبر: ۲۶۰۰۰۷ //

سازمان لیگ مراقب بی انصافی برخی تیم ها در شروع تمرینات مخفیانه جمعی خود باشد!

در حالی که در جلسات ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت ورزش، مجوزی برای شروع تمرینات تیم های فوتبال صادر نشد اما از گوشه و کنار شنیده می شود که برخی از تیم ها با وجود این شرایط تمرینات گروهی خود را آغاز کرده اند.

سازمان لیگ مراقب بی انصافی برخی تیم ها در شروع تمرینات مخفیانه جمعی خود باشد!
به گزارش فرتاک نیوز،

در روزهای گذشته برخی از تیم های فوتبال لیگ دسته اول که در بالای جدول نیز رقابت دارند با جمع کردن بازیکنان تیمشان در شهر خود به صورت مخفیانه تمرینات گروهی خود را آغاز کرده اند که این موضوع علاوه بر اینکه برخلاف مقرارت موکد ستاد مبارزه با کرونا کشور و وزارت ورزش می باشد، خلاف انصاف برای مسابقات فوتبال کشور می باشد.

نکته جالب اینکه مقامات این تیم به بازیکنان خود برای شروع تمرینات به صورت کذب اعلام کرده اند که سازمان لیگ به تیم آن ها مجوز تمرین گروهی داده است تا بازیکنان این تیم با خیالی آسوده تر تمرینات خود را آغاز کنند اما این در حالی است که هیچ مجوزی به صورت قانونی برای شروع تمرینات در اختیار هیچ تیمی قرار نگرفته است.

سازمان لیگ فوتبال کشور در حالی که هنوز هیچ تصمیم مشخصی برای مسابقات فوتبال کشور نگرفته است، در این شرایط باید بر اساس اعلام گزارشات واصله به خود مانع تمرینات گروهی مخفیانه تیم ها شود چراکه با اغماض در این ماجرا، سایر تیم ها نیز مجبور می شوند همین رویه را برای حفظ آمادگی در پیش بگیرند که اصلا شایسته نمی باشد.

تا زمانی که دستورالعمل واحد و مشخصی برای تمامی تیم های فوتبال کشور صادر نشده است، مقامات نظارتی فوتبال کشور از جمله سازمان لیگ به هیچ عنوان نباید اجازه فعالیت های مخفیانه گروهی به تیم ها جهت آماده سازی خود بدهد.

این در حالی است که پیش از این مقامات قضایی کشور نیز اعلام کرده بودند با هرگونه تمرین گروهی به صورت مخفیانه علاوه بر برخوردهای انضباطی فدراسیون فوتبال، به صورت قضایی و کیفری برخورد خواهند کرد و این موضوع از مصادیق جرائم کیفری برای مربیان و مدیران تیم ها محسوب می گردد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۰۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان