//
کدخبر: ۲۵۹۸۳۹ //
رویای رفسنجان محقق می‌شود؛

مس و ربیعی منتظر نظر سازمان لیگ!+اینفوگرافیگ

تیم فوتبال مس رفسنجان در حالی که هم اکنون در صدر جدول حضور دارد شانس نخست صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود.

مس و ربیعی منتظر نظر سازمان لیگ!+اینفوگرافیگ
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال مس رفنسجان در این فصل به همراه محمد ربیعی به خواسته‌ای که سالها در انتظارش بود رسیده است و اگر این تیم در گامهای پایانی همچون این هفته ها قدم بردارد شاید صعود تیم پیش از پایان فصل قطعی شود.

WhatsApp Image 2020-05-05 at 2.17.31 PM

مس رفسنجان پیش از اینکه دیدار ها تعطیل شود باید به مصاف رقیب اصلی و همنام و هم استانی خود می‌رفت که با توجه به شرایط پیش آمده دیدار ها تا پایان اسفند ماه تعطیل شد تا حالا محمد ربیعی که تیمش در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد با یک چالش جدی رو به رو شود.

 

مس رفسنجان که هم اکنون ۷ امتیاز با تیم دوم فاصله دارد اگر موفق شود مس کرمان را شکست دهد می‌توان خوش‌بین بود که این تیم راه زیادی از صعود را طی کرده است اما اگر این تیم مقابل نارنجی پوشان کرمانی امتیاز از دست دهند با توجه به دیدار های باقی ماند که با تیم های قعرنشین است شرایط را برای شاگردان ربیعی بسیار سخت می‌کند.

مس رفسنجان پس از آن در خانه باید به مصاف تیم رایکای متحول شده برود که آن ها هم به امتیاز این دیدار نیاز مبرمی دارند،پس از آن شاگردان ربیعی راهی انزلی می‌شوند تا با تیم ملوان دیگر گزینه‌ی سقوط به رقابت بپردازند.

 

شاگردان ربیعی پس از دو دیدار سخت با تیم های انتهای جدولی باید به مصاف پنج تیم مدعی صعود یعنی گل ریحان البرز و خوشه طلایی ساوه،فجر سپاسی نود ارومیه و بادران تهران بروند تا مشخص شود این تیم راهی لیگ برتر می‌شود یا که خیر،البته همه‌ی این اتفاقات در صورتی است که رقابت ها ادامه پیدا کند.

*گزارش از امیرحسین نیری

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۸۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان