//
کدخبر: ۲۵۹۵۰۹ //

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن: هنوز هیچ ابلاغیه رسمی درباره آغاز دوباره لیگ اعلام نشده است

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن در واکنش به بازگشایی اماکن ورزشی و قوت گرفتن احتمال برگزاری لیگ برتر گفت: هنوز از سوی سازمان لیگ هیچ تاریخی به صورت رسمی برای زمان شروع تمرینات و برگزاری بازی‌ها اعلام نشده و ذوب‌آهن تابع تصمیمات سازمان لیگ است.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن: هنوز هیچ ابلاغیه رسمی درباره آغاز دوباره لیگ اعلام نشده است
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن کرباسچی، در واکنش به خبر بازگشایی اماکن ورزشی و قوت گرفتن احتمال برگزاری لیگ برتر، اظهار داشت: هنوز از سوی سازمان لیگ هیچ تاریخی به صورت رسمی برای شروع تمرینات و برگزاری بازی‌ها به ما اعلام نشده است. طبیعی است که ما تابع قوانین و مقررات سازمان لیگ هستیم و اگر سازمان لیگ به صورت رسمی اعلام کند که بازی‌ها در چه تاریخی برگزار  می‌شود، تمرینات را شروع خواهیم کرد. اما تا بدین لحظه درباره زمان برگزاری بازی‌ها و آغاز تمرینات هیچ اطلاعی نداریم.

وی در پاسخ به اینکه باشگاه ذوب‌آهن موافق برگزاری بازی‌ها است یا خیر، گفت: درباره آغاز دوباره لیگ و این موضوع که اصولا برگزاری مجدد بازی‌ها درست است یا خیر، مرجع رسیدگی به این مسائل و قوانین باید به ما اطلاع رسانی کند و آن مرجع سازمان لیگ است. سازمان لیگ نیز طبیعتاً با نمایندگانی که در ستاد ملی مبارزه با کرونا داشته و همچنین با ارتباطاتی که با AFC و فیفا دارد، در این باره تصمیم‌گیری خواهد کرد.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: نظر خاصی در این باره نداریم چون برگزاری مجدد بازی‌ها یک‌سری امتیازات مثبت و منفی دارد و اگر از دیدگاه علمی به این مسئله نگاه کنیم، این امتیازات مثبت و منفی کاملاً مشخص است، در نتیجه تصمیم‌گیری در این مورد سخت بوده و تابع تصمیمات سازمان لیگ خواهیم بود.

وی از تاریخ احتمالی شروع تمرینات تیم‌ها اظهار بی‌اطلاعی کرده و گفت: ما یک منبع رسمی بیشتر نداریم و آن هم سازمان لیگ، کمیته برگزاری مسابقات و سهیل مهدی به عنوان مسئول این کمیته است. کمیته برگزاری مسابقات باید به صورت رسمی به ما اعلام کند که از چه تاریخی مسابقات شروع شده و از چه تاریخی باشگاه‌ها مجوز فعالیت‌های ورزشی دارند و می‌توانند تمرینات تیم فوتبال‌شان را آغاز کنند. هیچ منبع دیگری غیر از این منابعی که نام بردم، وجود نداشته و مابقی حرف‌ها بر اساس گمانه‌زنی‌ها و شنیده‌ها بوده و مستند نیست.

کرباسچی با تاکید بر اینکه تیم فوتبال ذوب‌آهن آمادگی لازم برای شروع مجدد مسابقات را دارد، خاطرنشان کرد: اگر مسابقات لیگ مجدداً آغاز شود، ما برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌ایم و مشکل خاصی در این مورد نداریم. بازیکنان تیم در این مدت به صورت انفرادی تمرین کرده‌اند و برنامه‌هایی که رادولوویچ و مربی بدنساز تیم برای حفظ آمادگی بازیکنان در نظر گرفته بودند، برای بازیکنان ارسال شده و بازیکنان بر اساس آن در حال تمرین هستند و به صورت مداوم کنترل می‌شوند.

وی درباره زمان بازگشت رادولوویچ سرمربی ذوب‌آهن، تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با رادولوویچ صورت گرفته و هر زمان که سازمان لیگ تاریخ شروع تمرینات تیم‌ها را به صورت رسمی اعلام نماید، باشگاه از سرمربی تیم دعوت می‌کند که به ایران بازگردد. البته باشگاه در ایمیلی به صورت رسمی از رادولوویچ خواسته است تا آمادگی لازم را داشته باشد تا هر زمانی که برای بازگشت به ایران به ایشان اطلاع داده شد، زمان کافی را برای تهیه بلیت و سایر موارد داشته باشد و به ایران بازگردد. فعلاً منتظر اعلام سازمان لیگ و مشخص شدن زمان آغاز تمرینات هستیم.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: رادولوویچ برنامه‌های مدنظرش را برای باشگاه ارسال کرده‌ و با مربی بدنساز تیم هماهنگ بودند و باشگاه برنامه‌های کادرفنی را در اختیار بازیکنان قرار داد و بازیکنان نیز به صورت انفرادی در حال اجرای برنامه‌های کادرفنی هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۵۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان