//
کدخبر: ۲۵۹۹۸۷ //

توافق بایرن مونیخ و منچسترسیتی بر سر انتقال سانه

روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید بایرن مونیخ با منچسترسیتی بر سر انتقال لروی سانه به توافق رسیده و وینگر آلمانی با قراردادی 5ساله راهی مونیخ می‌شود.

توافق بایرن مونیخ و منچسترسیتی بر سر انتقال سانه
به گزارش فرتاک نیوز،

روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید بایرن مونیخ با منچسترسیتی بر سر انتقال لروی سانه، وینگر آلمانی این تیم به توافق رسیده و قرار است سانه با قراردادی 40 میلیون یورویی راهی آلیانز آرنا شود. مدت این قرارداد پنج ساله خواهد بود.

لروی سانه از مدتها پیش از گزینه‌های مهم بایرن به حساب می‌آمد. باواریایی‌ها تابستان گذشته اشتیاق زیادی برای جذب او داشتند ولی در آستانه این انتقال مصدومیت بسیار جدی او در کامیونتی‌شیلد باعث شد بایرن از خیر این انتقال بگذرد. سانه از بعد از آن مصدومیت که به پاره شدن رباط صلیبی‌اش منجر شد دیگر برای سیتی بازی نکرده و حالا هم که رقابتهای فوتبال به دلیل اپیدمی کرونا تعطیل است.

بایرن مونیخ امیدوار است امسال تابستان به دلیل تاثیر بحران کرونا بر بازار نقل و انتقالات بتواند سانه را به بهایی به مراتب کمتر از 100 میلیون یورویی که سال گذشته پیشنهاد داده بود بدست بیاورد.

بیلد می‌گوید بایرن در مذاکرات خود با سانه به توافق رسیده و قصد دارد مبلغ 40 میلیون یورو به سیتی پیشنهاد دهد. به گزارش بیلد، مدیران بایرن اطمینان دارند که این پیشنهادشان با موافقت سیتیزن‌ها روبرو خواهد شد.

مبلغ 40 میلیون یورویی پیشنهادی بایرن 12 میلیون یورو کمتر از مبلغی است که سیتی در سال 2016 برای خرید لروی سانه از شالکه پرداخت کرده بود. خوش‌بینی بایرن از این بابت است که سانه وارد آخرین سال قرارداد خود با سیتی می‌شود و در نتیجه این باشگاه حاضر خواهد شد در مورد او با سخت‌گیری کمتری رفتار کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۹۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان