تاریخ انتشار: 1398/05/11 09:23
کد خبر: 92297

تکذیب بایرن مونیخ: انتقال لروی سانه قطعی نیست

بایرن مونیخ، گزارشهای منتشر شده اخیر مبنی بر قطعی شدن انتقال لروی سانه به این باشگاه را تکذیب کرده و می‌گوید این گزارش‌ها با واقعیت هیچ نسبتی ندارد.
 تکذیب بایرن مونیخ: انتقال لروی سانه قطعی نیست

 درحالیکه اخیرا رسانه‌های آلمانی گزارش دادند دو باشگاه بایرن مونیخ و منچسترسیتی بر سر انتقال لروی سانه به مونیخ به توافق رسیده‌اند تا این وینگر آلمانی با قراردادی 100 میلیون یورویی به بایرن منتقل شود، باشگاه بایرن مونیخ در حساب توییتری خود این شایعات را تکذیب کرد.

از شروع پنجره نقل و انتقالات تابستانی خبرها و شایعات بسیاری درباره آینده لروی سانه مطرح شده و بخش بزرگی از این شایعات درباره انتقال او به بایرن مونیخ بوده است. دیروز پنج‌شنبه دو نشریه مهم آلمانی بیلد و کیکر اعلام کردند که انتقال سانه به بایرن قطعی شده و او به زودی با امضای قراردادی پنج ساله به ارزش 100 میلیون یورو راهی آلیانز آرنا خواهد شد. ولی باشگاه بایرن مونیخ در حساب توییتری خود به این ادعاها پاسخ داده و آنها را به شدت تکذیب کرد.

بایرن در حساب توییتری خود نوشت:" در برخی گزارش‌های خبری ادعا شده که لروی سانه تصمیم گرفته به باشگاه بایرن مونیخ بپیوندد. این ادعاها با واقعیت هیچ نسبتی ندارد".

اما بعید به نظر می‌رسد این تکذیبیه باشگاه هم بتواند گمانه‌زنی‌ها درباره انتقال سانه از سیتی به بایرن را متوقف کند. رقم 100 میلیون یورو که در گزارش کیکر و بیلد به آن اشاره شده اگر به واقعیت تبدیل شود رکورد نقل و انتقالات بوندس‌لیگا خواهد شد. از سوی دیگر این دو نشریه مدعی شده‌اند که سانه در بایرن مونیخ سالی 20 میلیون یورو دستمزد خواهد گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36waj7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ادعای بیلد: پیشنهاد رسمی بایرن به سیتی برای سانه