//
کدخبر: ۲۵۹۹۰۹ //

اعتراف مربی لیگ برتری؛ در روزهای کرونایی تمرین داشتیم!

سرمربی تیم پیکان می‌گوید تیمش ۲ روز در روزهای کرونا تمرین کرده است.

اعتراف مربی لیگ برتری؛ در روزهای کرونایی تمرین داشتیم!
به گزارش فرتاک نیوز،

سرمربی تیم پیکان می‌گوید تیمش ۲ روز در روزهای کرونا تمرین کرده است.

عبدالله ویسی در برنامه " ورزش تعطیل نیست" درباره بحث لغو یا ادامه لیگ اظهار کرد: سلامت جامعه، ورزشکاران و تماشاگران در خطر است. اگر یک بازی بدون تماشاگر برگزار شود، تیم میزبان زمین و زمان را به‌هم می‌ریزد تا تماشاگرانش را به ورزشگاه بیاورد. چطور راضی هستند بدون تماشاگر بازی کنند؟ اعتقادم این است که با این اوضاع و احوال بازی‌ها تعطیل شود خیلی بهتر است.

او ادامه داد: اوایل انقلاب یک سال بازی‌ها تعطیل شد، در جنگ بازی‌ها تعطیل شد و واقعا هیچ اتفاقی رخ نداد. وقتی بحث سلامتی باشد پرسپولیس، سپاهان، استقلال و تراکتور چه ضرری می‌کنند؟ ستاد مبارزه با کرونا هر تصمیمی که می‌گیرند درست است. مثل بقیه کشورهای دنیا باید تصمیمی بگیریم که به نفع فوتبال و جامعه‌مان باشد نه این‌که به منافع خودمان فکر کنیم. همه برای منافع خود صحبت کردند اما مثلا کانون مربیان و باشگاه تراکتور نامه‌هایی را داده‌اند که بسیار مفید و خوب بود. باید این‌ها را جمع بندی کنیم و تصمیم گیری کنیم.

سرمربی تیم پیکان با بیان این‌که ظلم است اگر تیم‌های انتهای جدول را به لیگ پایین تر بفرستند، گفت: پیکان دو بازی پشت سر هم خود را برد و ما هم در دو بازی خارج است خانه خیلی خوب بودیم. فرستادن تیم‌ها به لیگ پایین‌تر تصمیم خوبی نیست و هرچیزی که به نفع جامعه است همان را انجام دهیم.

ویسی در پایان در پاسخ به این سوال که تیم‌تان را در روزهای کرونا تمرین دادید، گفت: مشاغل آزاد و متروها باز شده بودند و من وقتی از اهواز به تهران با هواپیما رفتم، وقتی از هواپیما پیاده شدم، در اتوبوس پنجا نفر نزدیک به هم بودیم و من هم از آنجا فکر کردم دیگر باید تمرین کنیم. حقیقتا دو روز تمرین کردیم اما با رعایت فاصله تمرینات را دنبال کردیم ولی مدیرعامل و هیات مدیره به ما گفتند حق تمرین ندارید و توبیخ کتبی شدم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۹۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان