//
کدخبر: ۲۵۹۹۰۵ //

قول سعادتمند به فرهاد مجیدی؛ خارجی های استقلال را از دست نمی دهیم

سعادتمند به سرمربی استقلال قول داد که تمام وقت پیگیر است و به زودی طلب بازیکنان خارجی پرداخت می‌شود.

قول سعادتمند به فرهاد مجیدی؛ خارجی های استقلال را از دست نمی دهیم
به گزارش فرتاک نیوز،

دهم فروردین با حکم مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و رئیس مجمع باشگاه استقلال احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال شد البته او چند روز قبل‌تر و بعد از استعفای فتح‌الله‌زاده سرپرست باشگاه شده بود. در این مدت فرهاد مجیدی سرمربی استقلال به دیدار مدیرعامل جدید نرفت، چون هفته‌ها خارج از کشور بود و در بازگشت هم سفری به مازندران داشت.

سعادتمند دو بار فرهاد را به باشگاه دعوت کرد، اما شرایط دیدار طرفین مهیا نشد تا اینکه یک‌شنبه مدیرعامل استقلال دوباره مجیدی را به باشگاه دعوت کرد. مجیدی یک‌شنبه شب در تماس تلفنی با سعادتمند قرار ملاقات گذاشت و، چون همیشه جلوی باشگاه خبرنگاران حضور دارند آن‌ها قرار گذاشتند ساعت ۱۱ دوشنبه در محل زمین چمن مجموعه ورزشی انقلاب یکدیگر را ببینند تا هم در فضای قشنگ مجموعه قدم بزنند و صحبت کنند هم از نزدیک شرایط زمین تمرین تیم را مشاهده کنند تا اگر مشکلی داشت برای رفع آن اقدام شود. طبق اخبار دریافتی سعید رمضانی نیز به خواست مجیدی به این مجموعه رفت تا به عنوان سرپرست تیم در ملاقات او با مدیرعامل حضور داشته باشد. طرفین حدود یک ساعت در کنار زمین قدم زده و با موبایل خودشان از هم عکس‌هایی هم به یادگار گرفتند.

سعادتمند از مجیدی درباره خواسته‌هایش سؤال کرد که او زمین تمرین را مهمترین دغدغه اش در ماه‌های قبل عنوان کرد ولی با اجاره یک‌ساله زمین مجموعه انقلاب و شماره دو آزادی خیالش از این بابت راحت شده است.

مجیدی از مدیرعامل استقلال سؤال کرد مشکل مالی بازیکنان خارجی برطرف می‌شود؟ که سعادتمند گفت تمام وقت پیگیر است و به زودی طلب آن‌ها پرداخت می‌شود. در پایان قرار شد آن‌ها برای هفته آینده در محل باشگاه استقلال ملاقات داشته باشند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۹۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان