//
کدخبر: ۲۵۹۷۴۱ //

تجربه تلخ تیام این بار برای دیاباته تکرار می شود

پیشکسوت باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: حالا که دیاباته با مهدی قایدی زوج خوبی تشکیل داده‌اند و هواداران هم او را دوست دارند، نباید به خاطر مقدار کمی پول، زمینه جدای‎اش را فراهم کنیم.

تجربه تلخ تیام این بار برای دیاباته تکرار می شود
به گزارش فرتاک نیوز،
عباس سرخاب، پیشکسوت تیم استقلال بابت اتفاقاتی که در روز‌های گذشته برای این باشگاه به ویژه درباره شیخ دیاباته رخ داد، هشدار می دهد. همچنین از سعادتمند می‌خواهد از همین امروز به فکر یار گیری باشد.

اوضاع باشگاه استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟
باعث تأسف است که بگویم شرایط خوبی برای باشگاه استقلال به وجود نیامده. البته خیلی هم نمی‌توان از مدیرعامل جدید انتظار داشت، چون بیشتر مشکلات مالی و قرارداد‌های قبلی که فسخ شده‌اند به دوران قبل از او برمی‌گردد، اما سعادتمند، چون قبلاً در هیئت‌مدیره باشگاه بوده، خیلی با کار در این مجموعه غریبه نیست و حتماً زودتر می‌تواند بر اوضاع باشگاه مسلط شود. از این رو توقع داریم هرچه سریع‌تر اوضاع استقلال بهبود یابد.

نگرانی خود شما برای این استقلال چیست؟
قطعاً اولویت با پرداخت بدهی‌ها است. مادامی که باشگاه زیر قرض و بدهکاری باشد، همه چیز تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد ولی در کنار این موضوع مهم نباید از بحث یارگیری هم غافل بود.

منظورتان فصل نقل و انتقالات است؟ اما هنوز تمام نشده.
بله تمام نشده ولی خبر‌هایی به گوش می‌رسد که برخی باشگاه‌ها از اواخر فروردین باب مذاکره با بازیکنان مد نظرشان برای فصل بعد را باز کردند. فکر می‌کنم استقلال هم ۷ یا ۸ بازیکن بدون قرارداد دارد.

اما مدیرعامل استقلال گفته در این باره برنامه‌هایی دارد.
اگر برنامه دارد، چرا با بازیکنان یا مدیر برنامه‌هایشان جلسه برگزار نمی‌شود؟ هر روز که می‌گذرد به پایان فصل نزدیک می‌شویم. حتی ممکن است همین فردا اعلام شود لیگ نوزدهم نیمه‌کاره یا با معرفی قهرمان آن تمام شده، آن وقت باشگاهی در فصل نقل و انتقالات بازیکن موفق است که از حالا به آن روز‌ها فکر کرده باشد.

از اتفاقات اخیر و جعل سند واریز پول برای دیاباته و میلیچ خبر دارید؟
واقعاً باعث شرم است! فکر می‌کنم هرچه کمتر در این باره حرف بزنیم، کمتر با آبروی استقلال بازی می‌شود.

شنیدید که دیاباته تهدید کرده تا ۲۶ اردیبهشت بیشتر برای استقلال صبر نمی‌کند و بعد قرادادش را یک‌طرفه فسخ خواهد کرد؟
متأسفانه اتفاقاتی درباره دیاباته در حال رخ دادن است که ما را به یاد تجربه تلخ تیام می‌اندازد.

چه‌کار باید کرد؟
همان کاری که درباره استراماچونی عبرت نشد، این بار باید بشود! متأسفانه یک مربی خوب را که کارنامه خوبی هم داشت و استقلال را به بهترین شکل در لیگ هدایت می‌کرد، به خاطر عدم پرداخت به موقع پول از دست دادیم. حالا هم که دیاباته با مهدی قایدی زوج خوبی تشکیل داده‌اند و هواداران هم او را دوست دارند، نباید به خاطر مقدار کمی پول، زمینه جدای‎اش را فراهم کنیم. این آسان‌ترین راه پیش پای مدیران استقلال است که پولش را بدهند و غائله را تمام کنند.
برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۷۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان