//
کدخبر: ۲۵۹۷۵۸ //
آلدایر:

من کاپیتان شدم اما بازوبند را به توتی دارم!

آلدایر، مدافع برزیلی و سابق رم در مورد اهدای بازوبند این باشگاه به فرانچسکو توتی صحبت کرد.

من کاپیتان شدم اما بازوبند را به توتی دارم!
به گزارش فرتاک نیوز،

آلدایر که یکی از مدافعان مقتدر دهه 90 میلادی بوده و در قهرمانی تیم ملی برزیل در جام جهانی 1994 نیز نقش مهمی ایفا کرد، از بین سال های 1990 تا 2003 به مدت 13 فصل برای جالوروسی به میدان رفت. حالا این مدافع برزیلی خاطره جالبی در مورد دادن بازوبند به توتی نقل کرده است.

آلدایر گفت: "رای گیری بین بازیکنان انجام شد تا کاپیتان جدید رم انتخاب شود. چند گزینه وجود داشت، اما اکثریت من را به عنوان کاپیتان انتخاب کردند. من به این فکر کردم که بازوبند کاپیتانی برای فرانچسکو توتی و شهر چه معنایی دارد. توتی یک هوادار مادام العمر و یکی از بازیکنان با استعداد تیم بود. تصور می کردم بستن بازوبند کاپیتانی برای توتی مهم باشد و به همین دلیل بازوبند را به او تحویل دادم.

من امیدوار بودم توتی تبدیل به همان بازیکنی شود که به همان دلیل متولد شده بود و فکر می کنم انتخاب درستی داشتم. توتی آدم پرحرفی نبود و ما فقط زمانی که لازم بود با یکدیگر در رختکن صحبت می کردیم. من دوران بزرگ شدن و رشد توتی را تماشا می کردم و می دانستم او در نهایت به چنین جایگاهی می رسد. در دنیای فوتبال مانند او بازیکنان معدودی هستند وجود دارد که فقط و برای همیشه در یک باشگاه بازی کرده اند."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۷۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان