//
کدخبر: ۲۵۳۸۶۷ //

حمایت گریزمان از ژیرو: او به ما کمک کرد فاتح جام جهانی شویم

در میانه دعوای رسانه‌ای که بین کریم بنزما و اولیویه ژیرو در گرفته، آنتوان گریزمان به دفاع از هم‌‌تیمی‌اش در تیم ملی فرانسه، ژیرو پرداخت و در این دعوا طرف او را گرفت.

حمایت گریزمان از ژیرو: او به ما کمک کرد فاتح جام جهانی شویم
به گزارش فرتاک نیوز،

بعد از آنکه کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید در یک اظهارنظر جنجالی خود را به ماشین فرمول یک و اولیویه ژیرو مهاجم چلسی و تیم ملی فرانسه را به ماشین کارتینگ تشبیه کرد، ژیرو در پاسخ او گفت که اگر هم ماشین کارتینگ باشد ولی جام جهانی را بالای سر برده است. آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی بارسلونا و هم‌تیمی ژیرو در تیم ملی فرانسه، با اینکه سعی کرد خود را خیلی وارد دعوای بنزما و ژیرو نکند، ولی در نهایت طرف ژیرو را گرفت و گفت او حق دارد و اینکه جام جهانی را بالای سر برده یک واقعیت است.

جالب اینجا است که بنزما روز سه‌شنبه وقتی با سوالهای خبرنگاران درباره صحبتهای جنجالی‌اش مواجه شده بود باز هم از آنها دفاع کرد و گفت:" درباره ژیرو هر چه گفته‌ام واقعیت است".

گریزمان در تیم ملی فرانسه تجربه زیادی از بازی کردن هم در کنار بنزما و هم در کنار ژیرو دارد چرا که از سال 2014 پیراهن تیم ملی کشورش را به تن کرده است.

گریزمان که در پلتفرم توییچ صحبت می‌کرد درباره دعوای آغاز شده بین این دو ستاره فرانسوی گفت:" نمی‌توانم خیلی چیزها را بگویم چون خودم را به دردسر می‌اندازم. من اولیویه ژیرو را دوست دارم. او بازیکن خوبی است و به ما کمک کرده فاتح جام جهانی شویم. چیزی که در نهایت اهمیت دارد هم همین است".

بنزما ازسال 2015 و بعد از آنکه متهم شد از هم‌تیمی سابقش ماتیو والبوئنا اخاذی کرده از تیم ملی فرانسه اخراج شد. آبی‌های فرانسه بدون حضور مهاجم ستاره رئال مادرید هم در رقابتهای بین‌المللی موفقیتهای  قابل توجهی بدست آوردند و ازجمله به فینال رقابتهای یورو 2016 راه یافته و در نهایت دو سال بعد جام جهانی را در روسیه فتح کردند.

ژیرو در جام جهانی روسیه در تمام بازی‌های تیم ملی فرانسه به جز یک بازی به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت و با اینکه در این تورنمنت گلی به ثمر نرساند ولی در رسیدن تیم دیدیه دشان به قهرمانی، به عقیده اکثر کارشناسان نقشی کلیدی بازی کرد. ژیرو اولین بازی ملی خود را در سال 2011 انجام داده و تا امروز با 97 بازی ملی 39 گل برای فرانسه به ثمر رسانده.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۳۸۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان