//
کدخبر: ۲۴۲۴۸۰ //

حمایت سرمربی سایپا از حضور اسکوچیچ در تیم ملی

اگر همدل باشیم و از اسکوچیچ حمایت کنیم، می توانیم دوباره به جام جهانی برویم.

حمایت سرمربی سایپا از حضور اسکوچیچ در تیم ملی
به گزارش فرتاک نیوز،

ابراهیم صادقی پس از کسب تساوی یک بر یک مقابل پارس جنوبی جم در ورزشگاه پاس قوامین (دستگردی سابق) در مورد این بازی اینگونه حرف هایش را آغاز کرد:

    به نظرم تیم برتر بازی بودیم؛ هم نیمه اول و هم نیمه دوم. موقعیت های خوبی ایجاد کردیم. به دیرک زدیم. در بقیه صحنه ها هم بی دقت بودیم. دروازه بان آنها هم خوب بود. در هر صورت وقتی تیم جوانی دارید، بازی برده را یک یک می کنید. بازیکنان با تجربه آنها بیشتر بودند و در روزی که ما بهتر بودیم، آنها از تجربه شان استفاده کردند و یک امتیاز گرفتند. به بچه هایم تبریک می گویم. باید روی نقاط ضعفمان کار کنیم. وقتی خوب بازی می کنیم باید ببریم.

مربی تیم سایپا در ادامه در رابطه با حضور اسکوچیچ برای تماشای بازی بیان کرد:

    همانطور که می دانید تیم ما جوان است و تمام بازیکنان ما انگیزه دارند. این انگیزه خوبی برای بازیکنان ما بود که آقای اسکوچیچ می آیند و بازی تیم ما را می بینند. او برای اولین بازی، بازی ما را انتخاب کرد. از او تشکر می کنم. آرزوی موفقیت برای او دارم. مطمئنا اگر همدل باشیم و از او حمایت کنیم، می توانیم دوباره به جام جهانی برویم.

صادقی در رابطه با حواشی پیش از بازی توضیح داد:

    موضوع خاصی نیست. به نظرم بهتر است که رسانه ها بهتر اطلاع رسانی کنند. در مورد موضوعاتی که تیم ها قبل از بازی در موردشان صحبت می کنند. تیم ما از نظر ذهنی دچار مشکل شد و بهتر است رسانه ها برای انتشار این اخبار بیشتر دقت کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۲۴۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان