//
کدخبر: ۲۵۹۶۱۸ //

مهدی: اگر زنوزی مالک دو باشگاه است، از طرف دو باشگاه صحبت نکند

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ می گوید استنباط این سازمان از اظهارات رئیس جمهوری، شروع تمرینات است اما در نهایت ستاد مقابله با کرونا درباره جزئیات تصمیمات اخیر صحبت خواهد کرد.

مهدی: اگر زنوزی مالک دو باشگاه است، از طرف دو باشگاه صحبت نکند
به گزارش فرتاک نیوز،

سهیل مهدی درباره جدیدترین اتفاقات از زمان آغاز تمرینات و مسابقات فوتبال گفت: متاسفانه از سوی سازمان لیگ اتفاق جدیدی رخ نداده است. خوشبختانه دستور العمل خوبی از طرف ریاست محترم جمهوری اعلام شد که ما خوشحال شدیم. امیدوارم ستاد محترم مقابله با کرونا که همیشه به ما کمک کردند و شرایط ما را در اولویت قرار دادند، اجازه دهند به سمت آغاز تمرینات برویم چون هر چه دیر شود شرایط سخت تر شود.
وی خاطرنشان کرد: ممکن است در نیمه مرداد ماه لیگ قهرمانان آسیا غاز شود و ما تلاش می کنیم تا آن زمان لیگ برتر را تمام کنیم.
سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره اینکه آیا صحبت های رئیس جمهوری موجب شروع تمرینات خواهد شد یا خیر، اظهار کرد: البته استنباط من هم این است که صحبت های ایشان موجب شروع لیگ می شود. هنوز ریز جزئیات این جلسه منتشر نشده و امیدوارم ستاد محترم مقابله با کرونا تصمیم نهایی را بگیرند. منتظر تصمیم مسئولان هستیم تا حداقل تمرینات تیم ها را به صورت انفرادی یا با تشکیل گروه های کوچک شروع کنیم و اگر شرایط خوب بود به سمت تمرینات گروهی برویم. اگر دستوری صادر شود ما این کار را خواهیم کرد.
مهدی در گفت و گو با برنامه رادیویی «تهران ورزشی» در واکنش به اینکه آیا ممکن است ستاد مقابله با کرونا تصمیم بر برگزار نشدن مسابقات بگیرد، گفت: عزیزان حاضر در این ستاد خیلی به ما کمک کردند. شاید تاریخی را برای برگزاری تمرینات بگیرند که به درد ما نخورد و خودمان لیگ را لغو کنیم. آن ها اعلام کردند که زمان شروع تمرینات را اعلام خواهند کرد اما در نهایت هیات رئیسه سازمان لیگ درباره شروع یا عدم برگزاری لیگ تصمیم گیری خواهد کرد. ما این تضمین را دادیم که محل تمرین تیم ها توسط کادر پزشکی ایزوله شود.
وی با بیان اینکه فعالیت سایر مشاغل با گروه هایی زیادی در حال انجام است گفت: برگزاری تمرینات بدنسازی و هوازی تیم ها با گروه هایی کوچک مغایر با شرایط کنونی نیست. همه ما در محل کارمان با گروه هایی بیش از این مواجه هستیم.
سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره اظهارات گل محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران مبنی بر اینکه آمادگی برگزاری تمام مسابقات لیگ را در تهران دارند، گفت: گمانه زنی ها زیاد است. باید ببینیم چه اتفاقی در آینده می افتد. اولین اولویت ما برگزاری تمرینات تیم ها است. اگر شهری هم قرمز باشد، می توانیم آن تیم را به تهران بیاوریم. وقتی قرار است مسابقات بدون تماشاگر باشد، فرقی ندارد در کدام ورزشگاه بازی کنند. به علت حضور در فصل بهار و تابستان و برگزاری مسابقات در ساعات پایانی روز، امکان دارد ورزشگاهی از نظر نور مشکل داشته باشد و در لیگ های پایین تر این مشکل دیده می شود. اگر از نظر شیوع کرونا هم مشکلی داشته باشیم ممکن است کلیه مسابقات را در تهران برگزار کنیم که اصلا اتفاق خوبی نیست و شاید دیرتر از سایر گزینه ها به این موضوع برسیم. تصمیم گیری های ما منوط به وضعیت شیوع ویروس است.
مهدی همچنین درباره مخالفت برخی باشگاه ها با شروع احتمالی مسابقات و اظهارات زنوزی، مالک تراکتور مبنی بر اینکه اگر کسی کرونا بگیرد، نمی تواند فوتبال بازی کند، گفت: مسائل پزشکی را به ستاد محترم مقابله با کرونا محول می کنیم. ما تمامی مسائل را با رعایت پروتکل ها برگزار می کنیم. سازمانی متخصص تر از سازمان لیگ این موضوع را بررسی می کند. در کنار آن سازمان ایفمارک هم وجود دارد و اگر نکته ای باشد تذکرات لازم را به ما می دهند. ما فقط درباره فوتبال صحبت می کنیم.
وی در واکنش به اینکه به صورت حرفه ای از پاسخ به این سوال فرار کرده و اینکه اظهارات مالک دو باشگاه لیگ برتری تراکتور و ماشین سازی اگر صحت داشته باشد می تواند خطرناک به نظر برسد، گفت: آقای زنوزی مالک یک باشگاه هستند. اگر مالک دو باشگاه هم هستند نباید از سوی هر دو تیم صحبت کنند چون از نظر ما ایراد دارد!
مهدی با انتقاد از برخی مربیان و مسئولان به خاطر بیان اظهارات متناقض گفت: ما شاهد هستیم که مربیان بارها اعلام می کنند که به خاطر سلامت مردم مخالف شروع مسابقات هستند اما در پایان می گویند اگر قرار است تیمشان به لیگ پایین تر سقوط کند، می خواهند مسابقات برگزار شود. خواهشا عزیزان شرایط جدول را در اظهارات خود در نظر نگیرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۶۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان