//
کدخبر: ۲۵۷۷۵۸ //

استاندار تهران: عملیات پرتاب ماهواره توسط سپاه غرورآفرین بود

استاندار تهران با غرورآفرین دانستن عملیات پرتاب ماهواره توسط سپاه از هزینه 180 میلیاردی فرمانداری‌های استان تهران برای سلامت مردم در دو ماهه اخیر خبر داد.

استاندار تهران: عملیات پرتاب ماهواره توسط سپاه غرورآفرین بود
به گزارش فرتاک نیوز،

 انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران عصر امروز در آیین آغاز رزمایش کمک مومنانه سپاه استان تهران که با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در شهرری برگزار شد، اظهار کرد: احسان و نیکوکاری در آستانه ماه مبارک رمضان از ارزش بالایی برخوردار است. 

وی با اشاره به اینکه برای نخستین بار در تاریخ تمام جهان دچار مشکل در شیوع یک بیماری شده است، افزود: به برکت نظام جمهوری اسلامی و تلاش‌های ارزشمند نظام سلامت کشور به لحاظ بهبود یافتگان بیماری کرونا در رتبه پنجم قرار داریم. 

استاندار تهران با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به توسعه علم و تکنولوژی تصریح کرد: در صنف تولیدات با حمایت و پشتوانه مردمی در هیچ مقطعی در رابطه با تجهیزات پزشکی و  حفاظت فردی کمبودی احساس نکردیم‌. 

محسنی بندپی ادامه داد: کشورهایی که ادعای پیشرفتگی دارند از یک ماسک چندین بار استفاده می‌کنند و در اینجا عملکرد دولت ها و ملت ها نمود پیدا می‌کند. 

وی در رابطه با قیاس پذیری همدلی و مهربانی به هم نوع بیان کرد: سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، قوه قضائیه، قوه مقننه، دیوان محاسبات و سایر نهادها شرایطی فراهم کردند که عمده مشکلات مرتفع شده و همدلی و همکاری افزایش پیدا کرده است‌. 

استاندار تهران تصریح کرد: در شهرستان های استان تهران در حوزه های مختلف آموزش و بعد سلامت و غربالگری مقداری عقب ماندگی داشتیم که با هدایت و پشتکار بحث غربالگری سلامت صد در صد انجام شد و وارد مرحله دوم شدیم. 

محسنی بندپی در رابطه با سبقت حوزه درمان بر اقدامات پیشگیرانه گفت: در سلیه وحدت و همدلی باید شرایطی فراهم شود که با نگاه جمعی این اقدامات تداوم یابد تا به عنوان یک فرهنگ توسعه یابد. 

وی با بیان اینکه فرمانداران استان تهران ۱۸۰ میلیارد تومان در حوزه سلامت برای رفاه مردم فرمانداران هزینه کردند، افزود: از همه ظرفیت ها مانند اصناف، تولیدکنندگان، عشایر، بسیج، سپاه و سایر نهادها برای کمک به افراد نیازمند استفاده شده است.

وی در پایان عملیات غرور آفرین پرتاب ماهواره توسط دانشمندان هوافضای سپاه را باعث افتخار عزت و سربلندی جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: کشوری توسعه یافته است که همه مردم و نهادها با همدلی و همراهی در کنار هم باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۷۷۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان