//
کدخبر: ۲۵۸۴۰۰ //
در نشست هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک مطرح شد؛

ارائه برنامه‌های آماده‌سازی تیم‌های ملی / قول افزایش بودجه کشتی در سال المپیک

نشست هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک، صبح امروز با حضور با حضور دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و اعضای هیأت اجرایی در خصوص بررسی برنامه های کشتی کشور به جهت حضور در رقابت های المپیک توکیو رئیس فدراسیون کشتی در محل این کمیته برگزار شد.

ارائه برنامه‌های آماده‌سازی تیم‌های ملی / قول افزایش بودجه کشتی در سال المپیک
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد موارد مطرح شده در این نشست اظهارداشت:  ابتدا در این نشست رئیس فدراسیون کشتی گزارش کاملی از برنامه‌ها و طرح‌های آماده‌سازی ملی‌پوشان در راه حضور در المپیک، شامل برگزاری مسابقات داخلی، اردوهای آماده‌سازی و مسابقات تدارکاتی و برون مرزی ارائه کرد.

0ab83b.gif

سخنگوی فدراسیون ادامه داد: ضمن اینکه در این نشست گزارش کاملی در مورد میزان بدهی‌های فدراسیون از جمله به اتحادیه جهانی کشتی، آژانس‌های مسافرتی، سازمان امور مالیاتی، تأمین کنندگان مواد غذایی، شرکت تجهیز، سایر اشخاص حقیقی و شرکت‌ها و همچنین هزینه‌های پرسنلی، عوامل اجرایی و داوران به سمع نظر حاضران رسید.

وی افزود: با توجه به اعلام نیازهای فدراسیون کشتی در سال 99 و اینکه کشتی کشور برنامه‌های مدونی برای حضور ملی‌پوشان در المپیک توکیو در دست دارد و این موضوع مستلزم هزینه خواهد بود، رئیس کمیته ملی المپیک و اعضای هیأت اجرایی این قول را دادند که در سال المپیک، نسبت به افزایش بودجه فدراسیون ترتیب اثر دهند.

امامی گفت: در این نشست مقرر شد اعضاء هیأت اجرایی، طی جلسه‌ای دیگر با حضور رئیس کمیته ملی المپیک، نسبت به افزایش بودجه فدراسیون کشتی و کمک به ورزش ملی کشور در سال پیش رو اقدام کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۸۴۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان