//
کدخبر: ۲۵۴۵۱۸ //

منتظر باشید/ علیپور، ترابی و ... می‌روند؟

منتظر باشید/ علیپور، ترابی و ... می‌روند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

شیوع ویروس کرونا زندگی مردم در سراسر جهان را مختل کرده و دولت‌ها را هم با دردسرهای جدیدی مواجه کرده است. الان همه فکر و ذکر مردم دنیا این است که از این بحران عبور کنیم و به زندگی عادی و روزمره برگردیم، اما زندگی پیش رو آنقدرها هم شبیه قبل نخواهد بود. بسیاری از مفسران و تحلیل‌گران عقیده دارند هزینه‌های بالای عبور از کرونا در کنار رکود اقتصادی فعلی باعث یک دوره فشار اقتصادی کم‌سابقه در جهان خواهد شد؛ سایه‌ای که مسلما سنگینی‌اش بر سر فوتبال هم خواهد افتاد.

فوتبال ایران به خودی خود با انبوه مشکلات مالی مواجه است؛ طوری که برانکو ایوانکوویچ فروردین سال گذشته و حتی پیش از همه این داستان‌ها هشدار داده بود که فوتبال در ایران در آستانه آماتور شدن است. حالا باید مصایب عبور از کرونا را هم به وضعیت موجود اضافه کرد. شک نکنید نهادهای دولتی و شبه‌دولتی از این به بعد در زمینه کمک مالی با فوتبال وسواس بیشتری به خرج خواهند داد؛ همانطور که اسپانسرها هم کمتر از قبل برای ورود به این عرصه رغبت به خرج خواهند داد.

همه اینها یعنی فوتبال ایران برای شرایطی متفاوت، باید کمربندها را محکم‌تر از قبل ببندد. با قیمت فعلی ارز، طبیعتا جذب مربی و بازیکن خارجی کمتر خواهد شد و از سوی دیگر سیل مهاجرت بازیکنان هم فزونی خواهد گرفت. شاید تا پارسال باشگاه‌های ایرانی می‌توانستند بازیکنانی را که پیشنهاد خارجی داشتند با دستمزدهای چند میلیاردی نگه دارند و بعضا حتی لژیونرهای داخلی را به هم برگردانند، اما اطمینان داشته باشید که شرایط از حالا به بعد فرق خواهد کرد. منتظر موج جدید مهاجرت بازیکنان زبده ایرانی باشید؛ آنچه قطعا کیفیت لیگ بیستم را کاهش خواهد داد.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: روزنامه گل
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۴۵۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان