تاریخ انتشار: 1395/06/15 20:57
کد خبر: 263180

لوکاکو: برای ماندن در اورتون، پیشنهاد یوونتوس را رد کردم

وملو لوکاکو، مهاجم اورتون مدعی است که پیشنهاد باشگاه یوونتوس را رد کرده است تا بتواند در اورتون بماند.
لوکاکو: برای ماندن در اورتون، پیشنهاد یوونتوس را رد کردم

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی،این ملی‌پوش بلژیکی در انتهای فصل گذشته درخواست خروج از اورتون را به مسئولان باشگاه تقدیم کرده بود اما با پایان پنجره نقل و انتقالات در این تیم ماندنی شد. حالا این بازیکن می‌گوید که به نظرش زمان مناسبی برای رفتن از این باشگاه نبوده است. وی در این باره گفت:

اندکی از بابت عدم حضور در رقابت‌های اروپایی ناراحتم، ولی من اعتقاد دارم که پشت هر اتفاقی دلیلی هست. در غیر این صورت می‌توانستم به یوونتوس بپیوندم اما تصمیم گرفتم که اینجا بمانم چون‌که احساس کردم رفتن به ایتالیا برای من زود است و درعین‌حال، من اینجا بد هم کار نکرده‌ام.

 رونالد کومان که به‌جای مارتینز به‌عنوان سرمربی این باشگاه انتخاب شده است، از همان ابتدا بر حضور لوکاکو در این تیم اصرار داشته است. لوکاکو ضمن تأیید اینکه عدم تمایل اورتون برای فروش وی در ماندنش مؤثر بوده است، درعین‌حال حاضر نشد تعهد خود به این باشگاه در درازمدت را تأیید کند. وی در این زمینه گفت:

در حال حاضر ما سرمربی جدیدی داریم و شرایط با زمان مارتینز تفاوت دارد. فکر می‌کنم ما می‌توانیم زیر نظر کومان پیشرفت کنیم. ممکن این آخرین قدم من در این باشگاه باشد و پس از آن به دنبال مسیر دیگری باشم. من از علاقه تعدادی از باشگاه‌ها به خودم خبر داشتم. واضح بود که اورتون می‌خواست من بمانم. به خودم گفتم بهترین بازی‌هایم را در زمین به نمایش می‌گذارم و پس از آن و چه کسی می‌داند که چه پیش خواهد آمد. 

رونالد کومان تأیید کرده است که احتمال تمدید قرارداد لوکاکو وجود دارد. با این حال این بازیکن از عزمش برای کسب عناوین قهرمانی صحبت کرده است و ابراز امیدواری کرد وقتی بخواهد در مورد آینده تصمیم بگیرد، اورتون با وی با احترام برخورد کند.

من با مینو (رایولا) درباره قرارداد جدیدم صحبت کرده‌ام و درنهایت باید تصمیمی بگیریم که به نفع من باشد. فوتبال برای من صرفاً مربوط به پول نمی‌شود بلکه کسب جام‌هاست که اهمیت دارد. اما اگر باشگاه به من اجازه رفتن ندهد، مانند بعضی از بازیکنان نخواهم بود که به زمین تمرین نیایم، جریمه شوم و به چنین کارهایی شناخته شوم. سعی می‌کنم آرام بمانم و به باشگاه احترام بگذارم. امیدوارم آن‌ها نیز با احترام نسبت به من رفتار کنند و در صورت لزوم بتوانم در شرایطی آرام باشگاه را ترک کنم.

گفتنی است این بازیکن در حالی در اورتون ماندنی شد پیشنهاد‌هایی از باشگاه‌های متعدد ازجمله یوونتوس و چلسی داشته است.

منبع:سایت90

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ezyl6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماتوئیدی: می خواستم به یوونتوس بروم