//
کدخبر: ۲۵۲۰۶۲ //

لغو مسابقات جهانی والیبال ناشنوایان

سرمربی تیم ملی والیبال ناشنوایان از لغو مسابقات والیبال ناشنوایان به دلیل شیوع ویروس کرونا و پیشگیری این ویروس از سوی فدراسیون جهانی خبر داد.

لغو مسابقات جهانی والیبال ناشنوایان
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد ترکاشوند اظهار کرد: مسابقات جهانی والیبال ناشنوایان قرار بود خردادماه به میزبانی ایتالیا برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا و پیشگیری این ویروس از سوی فدراسیون جهانی این مسابقات لغو و به زمان دیگری موکول شد.

وی گفت:‌ شش سال است که تیم ملی والیبال ناشنوایان به مسابقات جهانی اعزام نمی‌شود و ما برای حضور هر چه قوی‌تر در این مسابقات سال گذشته ۱۲ اردو پیش‌بینی کرده بودیم که تنها موفق به برگزاری دو مرحله از اردوی آمادگی شدیم. به هر صورت ما در سال گذشته برنامه‌ریزی خوبی را برای حضور در این مسابقات انجام داده بودیم و با انتخاب نفرات اصلی خود سعی داشتیم در این مسابقات حضور موفقی داشته باشیم که متأسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا از سوی فدراسیون جهانی لغو شد.

ترکاشوند خاطر نشان کرد: تیم ملی والیبال ناشنوایان دو دوره در المپیک ناشنوایان حضور داشته که در طی این دو دوره یک بار به مقام سومی در بلغارستان و چهارمی در ترکیه دست یافته است. در مسابقات جهانی نیز چهار سال پیش قرار بود به آمریکا اعزام شویم که متأسفانه سرپرست فدراسیون مانع اعزام تیم به این مسابقات شد. امسال عزم خود را جزم کرده بودیم تا بتوانیم بهترین عملکرد را در جهانی ایتالیا داشته باشیم که متأسفانه این مسابقات لغو شد.

سرمربی تیم ملی والیبال ناشنوایان افزودک یکی از مشکلاتی که تیم ملی والیبال ناشنوایان دارد این است که با نبود مسابقات این تیم رها می‌شود تا زمانی که مسابقه‌ای که برای آن‌ها در نظر گرفته شود. در طی این مدت که تیم مسابقه‌ای ندارد ما نمی‌توانیم تیم را در اختیار داشته باشیم بنابراین وقتی قرار است به مسابقه اعزام شوند دوباره باید تیم را جمع کنیم تا بتوانیم یک تیم خوبی را برای مسابقات آماده کنیم و این مسئله شرایط خوبی را برای والیبال ناشنوایان ایجاد نمی‌کند. امیدوارم که در سال جدید با از بین رفتن ویروس کرونا بتوانیم برنامه‌ریزی خوبی را برای تیم ملی والیبال ناشنوایان داشته باشیم تا این تیم به دلیل عدم اعزام به مسابقات رها نشود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۲۰۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان