//
کدخبر: ۲۵۰۸۱۲ //

تازه‌وارد اولدترافورد: «گواردیولا» لیاقت احترام من را نداشت

هافبک تازه وارد باشگاه منچستریونایتد پس از درگیری با «پپ گواردیولا» در شهرآورد شب گذشته منچستر، گفت که سرمربی اسپانیایی سیتیزن‌ها لایق احترام وی نبوده است.

تازه‌وارد اولدترافورد: «گواردیولا» لیاقت احترام من را نداشت
به گزارش فرتاک نیوز،

«برونو فرناندز» ۲۵ ساله که به سرعت به تازه وارد محبوب اولدترافورد بدل شده است، جایگاه قهرمان‌گونه خود را پس از پیروزی ۲ بر صفر یونایتد مقابل سیتی با نشان دادن ژستی به نشانه «سکوت» خطاب به گواردیولا تثبیت کرد.

وی در این خصوص گفت: در مورد این اتفاق با تعدادی از دوستانم حرف زدم و برخی از مردم فکر می‌کنند که پپ افتخارات زیادی کسب کرده و «برونو» در جایگاهی نیست که این کار را با او انجام دهد.

وی ادامه داد: پیش‌تر برای پپ و افتخاراتش و آنچه برای فوتبال انجام داده، احترام زیادی قائل بودم اما او به من احترام نگذاشت و استحقاق احترام و ارزشی را که برای او قائل بودم، نداشت.

فرناندز تاکید کرد: اما برای من آنچه در زمین بازی رخ می‌هد، اهمیتی ندارد، حالا بازی تمام شده و همه چیز گذشته است. همواره به او احترام گذاشته‌ام و مهم نیست در مورد من چه گفته است.

ستاره پرتغالی در ژانویه از اسپورتینگ لیسبون به جمع شیاطین سرخ ملحق شد و با پیراهن یونایتد در جریان هشت بازی، سه گل و سه پاس گل به نام خود ثبت کرده است.

یونایتد در مسیر ۱۱ بازی بدون باخت قرار دارد و فرناندز در این خصوص گفت: همان تیم یک ماه قبل هستیم و فکر می‌کنم برای پیروزی و بهتر و بهتر شدن در هر بازی عطش داریم. در ماه گذشته بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتیم و شاید بتوانیم در مورد تیم بعد از حضور «برونو» حرف بزنیم اما بحث برونو نیست بلکه پای تمام مجموعه تیم در میان است.

وی در مورد «اوله گانر سولسشر» و دقت وی به جزئیات عملکرد بازیکنان گفت: معتقدم و در این زمینه بسیار خوب عمل می‌کند؛ او فوتبالیست بوده و بنابراین درک می‌کند که چه زمانی باید با یک بازیکن حرف بزند و او را با یک جمله به جلو براند. سولسشر بازی بی‌نقص می‌خواهد که البته غیرممکن است اما او همواره از ما چیزهای بیشتری برای عرضه می‌خواهد و این موضوع انگیزه بخش است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۰۸۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان