//
کدخبر: ۲۴۱۲۵۷ //

با سیتی قهرمان اروپا نشوم مربی موفقی نبودم

پپ گواردیولا می‌گوید شرط قهرمانی در لیگ قهرمانان سبب می‌شود که او مربی موفقی در این تیم بوده باشد یا خیر.

با سیتی قهرمان اروپا نشوم مربی موفقی نبودم
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از ساکرنت، پپ گواردیولا یکی از موفق‌ترین مربیان لیگ برتری است که توانسته بهترین شروع ممکن را در ۱۰۰ بازی اول خود در این لیگ به نام خود ثبت کند. گواردیولا البته در این فصل کار سختی در پیش دارد. تیم او باید در لیگ قهرمانان برابر رئال‌مادرید قرار گیرد و در لیگ برتر نیز کار سختی برای رسیدن به لیورپول دارد.

اکنون این مربی می‌گوید در صورتی که نتواند سیتی را قهرمان لیگ قهرمانان اروپا کند، مربی موفقی در این تیم نبوده است. در همین رابطه سرمربی اسپانیایی گفت: ما مربی‌ها به خاطر شیوه بازی تیم مورد تمجید قرار نمی‌گیریم بلکه قهرمانی است که می‌ماند. به همین خاطر در صورتی که قهرمان لیگ قهرمانان نشویم من نمی‌توانم مربی موفقی در این تیم محسوب شوم. فصل گذشته برای ما خیلی سال موفقیت‌امیزی بود و توانستیم در داخل قهرمانی های خوبی به دست بیاوریم ولی در لیگ قهرمانان ناکام بودیم و در صورتی که امسال هم در لیگ قهرمانان ناکام باشیم، مردم من را مربی موفقی نخواهند دانست.

در حال حاضر منچسترسیتی در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و با یک بازی کم‌تر از لیورپول، ۲۲ امتیاز از این تیم عقب است. شاگردان پپ گواردیولا باید امروز شنبه در لیگ برتر به دیدار تاتنهام بروند.  این دیدار تقابل پپ گواردیولا و ژوزه مورینیو دو مربی پرافتخار فوتبال جهان است که قبلا رقابت شخصی زیادی با هم داشتند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۱۲۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان