//
کدخبر: ۲۴۶۲۰۶ //
تا خردادماه نساجی را از لیست باشگاه های بدهکار حذف می کنیم؛

امیری: می‌خواهند به هر قیمتی لیگ را تمام کنند!

مدیرعامل باشگاه نساجی می گوید تاکید سازمان لیگ برای ادامه بازی های لیگ می تواند موجب به خطر افتادن سلامتی اعضای تیم ها و خانواده هایشان شود.

امیری: می‌خواهند به هر قیمتی لیگ را تمام کنند!
به گزارش فرتاک نیوز،

علی امیری که امروز در هوای بارانی تهران به ورزشگاه درفشی فر محل اولین تمرین نساجی مازندران با محمود فکری رفته بود، در مورد انتخاب این مربی گفت: ما دوست نداشتیم ایشان را تغییر دهیم و تمام سعی مان را کردیم که بماند. اما ایشان بیماری داشت. 2 بار استعفا داد که قبول نکردیم ولی پزشک ایشان حضورش را در تمرینات منع کرده بود. دیگر دیدیم که برای سلامتی ایشان مشکل ایجاد می شود. گزینه های مختلفی را مدنظر داشتیم و به این نتیجه رسیدیم که آقای فکری می تواند کمک کند. فوتبالش را از نساجی شروع کرده و پتانسیل بالایی دارد.

امیری در مورد درصد موفقیت فکری توضیح داد: آقای فکری اهل مبارزه است. شرایط را می دانست و انتخاب کرد و فکر می کنم که می تواند به تیم کمک کند.

کادر شما و همینطور خود شما بیشتر سابقه حضور در استقلال را داشته اند و همینطور خود شما و سرمربی جدید شما نیز کاپیتان سابق استقلال است. امیری در این رابطه توضیح داد: هیچ تاثیری نداشت. افرادی که سابقه حضور در پرسپولیس هم داشتند، در میان گزینه های مورد نظر ما بودند. ما خارج از رنگ انتخاب کردیم  و خارج از تعلقات رنگی.

فکری در اولین مصاحبه خود از علاقه برای همکاری با مرفاوی گفت که مدیرعامل نساجی اینگونه به این موضوع واکنش نشان داد: هنوز آقای فکری بابت این داستان صحبتی نکرده اند. صحبت کنند، در خدمت شما هستیم.

سوال بعدی از مدیرعامل نساجی در رابطه با مشکلات مالی تیم بود که او خوشبینانه در اینباره صحبت کرد و بیان کرد: مشکلات مالی زیادی داشتیم ولی با حضور آقای حدادیان 80 درصد این مشکلات حل شده. 20،25 درصد وجود دارد و قرار شده با فرصتی که از کمیته تعیین وضعیت می گیریم تا خرداد کاملا بدهی های نساجی را صفر  کنیم و نساجی را از لیست باشگاه های بدهکار حذف می کنیم.

مدیرعامل نساجی در رابطه با مشکلات مربوط به ویروس کرونا و تاکید سازمان لیگ برای برگزاری بازی ها، اظهار کرد: روح ورزش برای سلامتی است. ما موافق تعطیلی لیگ هستیم. بازیکنان هم بالاخره خانواده دارند. حفظ جان بازیکن مهم است. بازیکن الان باید در فضاهای عمومی نظیر هتل، رستوران، فرودگاه، اتوبوس های فرودگاه و ... حضور پیدا کند و این واقعا ممکن است سلامتی بازیکنان و کادر فنی و مجموعه تیم را به خطر بیاندازد.  چه خوب که دوستان نخواهند به هر قیمتی لیگ را تمام کنند، و به فکر سلامتی اعضای تیم ها هم باشند. من موافق بودم که تعطیل کنند مثل سایر رشته های ورزشی. ولی در فوتبال می گویند زمان نداریم و به هر قیمتی می خواهند فوتبال را تمام کنند ولی این اصلا درست نیست.

علی امیری در رابطه با شرایط زمین چمن مصنوعی ورزشگاه وطنی که در آخرین دیدار وضعیت بسیار بدی داشت، گفت: آقای استاندار قول دادند که زمین را به چمن طبیعی تبدیل کنند. امیدواریم با پایان بازی ها، این اتفاق بیفتد. ضمن اینکه مالک محترم گفته که اگر زیر ساخت ها آماده شود تیم را به قائمشهر منتقل می کنیم و آنجا تمرین می کنیم، چون تیم متعلق به مردم است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۶۲۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان