تاریخ انتشار: 1395/05/30 11:18
کد خبر: 266705

بررسی تیم های شمالی در هفته ی سوم/ چهار بازی چهار امتیاز

در تقابل تیم های شمالی با حریفانشان در لیگ یک، چهار بازی انجام شد که به طور عجیبی هر چهار بازی به تساوی رسید.
بررسی تیم های شمالی در هفته ی سوم/ چهار بازی چهار امتیاز

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، ابتدا از تقابل حساس خونه به خونه و بادران دربابل آغاز میکنیم که در این بازی ابتدا مجتبی شیری در دقیقه19 از روی نقطه پنالتی بادران را پیش انداخت اما حسین کریمی در دقیقه57 گل تساوی را وارد دروازه شاگردان میثاقیان کرد و روح الله باقری دردقیقه73 خونه به خونه را پیش انداخت اما دردقیقه93 مصطفی نوروزی گل تساوی بادران را بثمر رساند تا شاگردان مرزبان مقابل هواداران خودی به تساوی2-2 رضایت دادند و در رده دوم قرار گرفتند . میثاقیان نیز با یک امتیاز بابل را ترک کرد.

در رشت،سپیدرود مقابل هواداران خودی دربرابر بازی بسته خیبر کاری از پیش نبرد و مقابل این تیم به تساوی 0-0 رسید و شاگردان نظرمحمدی با این مساوی و قرارگیری در رتبه سوم به استقبال الگیلانو رفتند. 

هرچند که دراین بازی داور میتوانست دردقیقه3 یک پنالتی را برای سپیدرود بگیرد

در هوای گرم یزد شاگردان مایلی کهن به یک نتیجه تساوی مطلوب مقابل کویر نشینان رسیدند و با5 امتیاز و رده هفتمی به استقبال الگیلانو رفتند.

مهدی رستمی دراین بازی با دریافت کارت زرد بازی حساس هفته بعد تیمش را ازدست داد

اما نساجی درگرمای 40 درجه بوشهر کار بزرگی انجام داد ومقابل ایرانجوان به تساوی2-2 رسید. امیر طهمورث در دقیقه19 بوشهری هارا پیش انداخت اما در دقیقه50 محمدعباس زاده گل تساوی را برای نساجی زد و در دقیقه62 نساجی را پیش انداخت اما مظاهری دردقیقه78 با گل خود مانع از شکست ایرانجوان شد. شاگردان فکری با کسب این تساوی ارزشمند 4 امتیازی شده و امیدوار به آینده،در رده یازدهم قرارگرفتند

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2anw6k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قرعه کشی لیگ یک برگزار شد+برنامه بازی ها