//
کدخبر: ۲۴۲۴۳۹ //

شوخی علیرضا بیرانوند با وزیر ارتباطات

دورازه‌بان پرسپولیس که با پرتاب‌های بلند خود طی سال‌های اخیر مشهور شده، کری‌خوانی جالبی با وزیر اطلاعات و فناوری ارتباطات کرده است.

شوخی علیرضا بیرانوند با وزیر ارتباطات
به گزارش فرتاک نیوز،

در شرایطی که 24 ساعت از دربی 92 گذشته و دو تیم با تساوی دو بر دو به کار خود پایان داده‌اند، بیرانوند با انتشار یک پست جنجالی خبرساز شد.

علیرضا بیرانوند که در پایان این فصل با توجه به قراردادی که با تیم آنتورپ بلژیک منعقد کرده راهی لیگ این کشور خواهد شد، احتمالاً، دست‌کم تا سال‌ها بعد، آخرین دربی خود را در پرسپولیس پشت سر گذاشته و در پایان فصل در جمع سرخ‌پوشان حاضر نخواهد بود. گلر ملی‌پوش و شماره یک پرسپولیس که طی فصول اخیر با پرتاب‌ها بلند و منحصربفرد خود بسیار خبرساز شده، این بار با انتشار یک پست عجیب در صفحه خود جنجالی دیگر ساخته است و آذری جهرمی را به یک چالش بزرگ دعوت کرده است.

او با انتشار یک میم (تصویر طنز اینترنتی) از خود در صفحه اینستاگرام و در حالی که ماهواره ظفر را در دست دارد، از آمادگی خود برای پرتاب آن خبر داده و از آذری جهرمی خواسته در صورتی که خواهان این اتفاق است نظر خود را اعلام کند!

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر اطلاعات و فناوری ارتباطات ایران درباره این ماهواره پیش از این گفته است: این ماهواره قبل از ۱۱ فوریه (۲۲ بهمن)، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی پرتاب خواهد شد.

ساخت ماهواره ظفر از سه سال پیش با مشارکت ۸۰ دانشمند ایرانی آغاز شد و به گفته "براری" رئیس سازمان فضایی ایران، این ماهواره ۱۱۳ کیلوگرمی به‌وسیله یک موشک سیمرغ به ارتفاع ۵۳۰ کیلومتری سطح زمین پرتاب می‌شود و روزانه ۱۵ بار مدار خود را طی می‌کند.

اتفاقی که اکنون دروازه‌بان صاحب‌نام پرسپولیس آن را تبدیل به یک میم و شوخی اینترنتی کرده است و باید دید واکنش جهرمی که پیش از این نشان داده در کامنت‌های جنجالی و پاسخ به آنها تبحر ویژه‌ای دارد، چه خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۲۴۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان