//
کدخبر: ۲۴۱۰۶۰ //
فرمانده سپاه نبی اکرم(ص)کرمانشاه:

دشمنان نمی‌توانند ایران را در اوج قله‌ها ببینند

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: دشمنان نمی‌توانند ایران را در اوج قله‌ها ببینند، لذا به دنبال فتنه‌انگیزی برای تضعیف نظام هستند.

دشمنان نمی‌توانند ایران را در اوج قله‌ها ببینند
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار بهمن ریحانی امروز(12 بهمن) در مراسم آغاز برنامه های دهه فجر در کرمانشاه که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، استاندار، جمعی از مسئولین و مردم کرمانشاه در حسینه شهدا برگزار شد، با بیان اینکه دوازدهم بهمن سالگرد تاریخی و به یاد ماندنی ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن و روز ولایت‌مداری و پیوند ناگسستنی امام و امت است، اظهار کرد: امروز اینجا جمع شده‌ایم تا به همگان اعلام کنیم که محکم و استوار بر عهد خود با انقلاب مانده و خواهیم ماند.

ریحانی اضافه کرد: ملت انقلابی ایران اسلامی در طول سالهای پس از انقلاب نشان داده که نه از تهدیدات دشمنان ترسیده و نه بر اثر تحریم‌ها سست شده‌ و با همان شور و حرارت اولیه بر عهدشان با امام(ره) و انقلاب مانده‌ و خواهند ماند.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه امام(ره) تفکر جدیدی از دین به همگان نشان داد، گفت: امروز بسیاری از کشورهای دنیا با تکیه بر این تفکر به یاری مظلومان می‌شتابند.

ریحانی با بیان اینکه در طول این سالها هرگز در مسیر خود عقب‌گرد نکرده‌ایم، گفت: انقلاب اسلامی ایران بعد از گذشت ۴۱ سال، پویایی و زنده بودن خودش را حفظ کرده و این در حالیست که  انقلاب‌های بزرگی مثل انقلاب فرانسه، روسیه و چین پس از چند سال عقب گرد کردند.

ریحانی با بیان اینکه دشمنان از عزت و سربلندی ما عصبانی هستند، ادامه داد:  امام(ره) توانست با پیروزی انقلاب اسلامی ما را به جایی برساند که بارها برگوش آمریکا و استکبار سیلی زدیم و آنها نتوانستند چیزی بگویند و این نشان از اقتدار ایران اسلامی دارد.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه تاکید کرد: امام (ره) ما را به جایی رساند که از یک کشوری که هیچ توان و اراده‌ای در تولید نیازهایش و زیرساخت‌ها نداشتیم و در همه حوزه ها ناتوان بودیم، امروز موشک ها و و ماهواره ها را خودمان می سازیم و در همه حوزه ها توانمندیم.

ریحانی تاکید کرد: دشمنان نمی‌توانند ایران را در اوج قله‌ها ببینند، لذا به دنبال فتنه انگیزی برای تضعیف نظام هستند، اما مردم ایران اسلامی هوشیار بوده و اجازه توطئه و تفرقه‌افکنی به دشمنان نخواهند داد.  

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۱۰۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان