//
کدخبر: ۲۳۹۳۶۶ //
امام‌جمعه کرمانشاه:

دشمن برای مقابله با اثرات شهادت شهید سلیمانی به فتنه روی آورده است

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: دشمنان ایران اسلامی و در رأس آنها استکبار جهانی برای مقابله با اثرات شهادت حاج قاسم سلیمانی و تشییع میلیونی این شهید به فتنه روی آورده است.

دشمن برای مقابله با اثرات شهادت شهید سلیمانی به فتنه روی آورده است
به گزارش فرتاک نیوز،

آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اینکه تقوا بهترین توشه و الگوی تربیتی برای دنیا و آخرت است و باید تقوا را نصب‌العین عملکرد روزانه خود قرار دهیم اظهار داشت: نماز جمعه هفته گذشته تهران یک نماز جمعه معنادار و کم‌نظیر بود و دنیا به معنای واقعی روی آن حساب باز کرده بود و این حضور گسترده مردم یکی از برکات حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه امام خامنه‌ای در خطبه‌های نماز جمعه اشاره‌ای داشتند به واژه صبار و شکور که این دو واژه از صیغه مبالغه است گفت: صبر و شکرگزاری ملت بصیر ایران در این 41 سال در بین تمام دنیا و سیاستمداران مایه شگفتی است.

وی بیان کرد: سردار شهید قاسم سلیمانی در مدت جهاد خود صبور ‌و شکور بود و مقاومت را به دنیا تعلیم داد و به گفته خود تحلیلگران غربی از شناسایی تمام وجوه این سردار شهید مقاومت عاجز بودند.

وی افزود: استقامت و صبوری این ملت همیشه در صحنه، حیثیت یک ابرقدرت مستکبر را زیر سوال برد و قدرت پوشالی آمریکا توسط سپاه پاسداران که تحریم شده است به جهانیان شاسانده شد.

علما با بیان اینکه امام خامنه‌ای در بخشی از بیانات خود به ایام الله اشاره فرمودند و دو رویداد بزرگ در دو هفته گذشته را مصداق این عنوان بیان کردند گفت: تشییع با شکوه پیکر شهید سلیمانی و ابومهدی در ایران و عراق و موشک باران پایگاه استراتژیک آمریکا در عین‌الاسد عراق توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایام الله بود که همگی از برکات صدیقه کبری سلام الله علیها است.

وی با اشاره به اینکه مقام عظمای ولایت در بخش دیگر از سخنرانی خود به این نکته اشاره کردند که از جنگ جهانی دوم تاکنون آمریکا اینطور سیلی سختی نخورده بود و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتقام سختی از آمریکا گرفت افزود: مردم با حضور خود در این مراسم پایبندی خود به انقلاب، شهدا، امام راحل و ولایت را اثبات کردند و مشخص شد که انقلاب و حضور پرشور مردم کمرنگ نشده است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه امام خامنه‌ای در بخش دیگری از بیانات خود فرمودند که آمریکا به صورت رودرو نتوانسته با این سردار شهید مقابله کند و ناجوانمردانه او را به شهادت رساند گفت: یکی از سیاستمداران قدیمی آمریکا در رسانه‌ای اعلام کرده که زمانی که ترامپ مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی را مشاهده کرد تا دو روز تعادل روحی نداشت.

وی با بیان اینکه امام خامنه‌ای تأثر عمیق خود را از سقوط هواپیمای مسافربری و جان باختن تعدادی از مردم کرمانشاه را ابراز نمودند افزود: این حوادث دل ما را بیش از بیش سوزاند و به درد آورد.

علما خاطرنشان کرد: خانواده برخی از جانباختگان سقوط هواپیما نیز پشت تریبون اعلام کردند که اغتشاش‌گران از این موضوع به نفع خود سواستفاده نکنند اما متأسفانه برخی از جاهلان تصویر سردار شهید سلیمانی را پاره کردند و خواستند حضور بی‌نظیر ملت ایران را کمرنگ کنند که باز هم اقدامات آنها نتیجه‌ای نداد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۹۳۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان