//
کدخبر: ۲۴۱۱۸۹ //

کارشناس مشهور فوتبال: پرسپولیس تیمی کامل و پرمهره است

ابراهیم قاسم پور می گوید پرسپولیس تیمی پر مهره و کامل می باشد.

 کارشناس مشهور فوتبال: پرسپولیس تیمی کامل و پرمهره است
به گزارش فرتاک نیوز،

ابراهیم قاسم‌پور در مورد دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و پرسپولیس که با برتری یک بر صفر سرخپوشان پایتخت خاتمه یافت، گفت: این بازی آن‌طور که انتظار داشتم جذاب نبود. فکر می‌کردم نفتی‌ها بهتر کار کنند و شاید فقط بعد از دریافت گل تا حدی خوب کار کردند. البته پرسپولیس در این مسابقه سعی کرد حریف خود را با یک بازی منطقی کنترل کند و در این کار هم موفق بود. آنها روی ضدحملات هم بسیار خطرناک بودند و حتی می‌توانستند حداقل دو گل دیگر به ثمر برسانند.

 وی با بیان اینکه پرسپولیس تیمی کامل و پرمهره است، خاطرنشان کرد: بدون تردید کادرفنی پرسپولیس ابزار لازم را برای اتخاذ تاکتیک‌های مختلف دارد. از طرفی بازیکنان پرسپولیس از لحاظ انگیزشی و تجربه خیلی خوب هستند و این مسئله در بازی‌های این تیم مشهود است. پرسپولیس مقابل نفت خیلی خوب بازی را اراده کرد و با بازیکنان سرعتی که در اختیار داشت روی ضدحملات خطرناک ظاهر می‌شد.

قاسم‌پور با انتقاد از مدافعان صنعت نفت یادآور شد: نفتی‌ها برای اینکه بازی را به تساوی بکشانند بی‌مهابا حمله می‌کردند و مدافعان این تیم هم اشتباهات فاحشی داشتند. دقیقاً مثل بازی با استقلال که نزدیک بود باز هم همان نتیجه و شکستی سنگین تکرار شود. صنعت نفت اگر فکری به حال خط دفاعی‌اش نکند در ادامه راه کار سختی پیش رو خواهد داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که «بحث رفتن اسکوچیچ از صنعت نفت چه تأثیری در بازی شاگردانش داشت؟»، گفت: به‌هرحال بی‌تأثیر نبود. این مربی یک نیم‌فصل خوب را در نفت گذرانده بود و طبیعتاً هواداران و بازیکنان دوست داشتند با این مربی ادامه دهند. در حقیقت شاید بهتر بود بازیکنان نفت در این بازی آخر اسکوچیچ تلاش زیادی می‌کردند تا او با خاطره خوش ایران را ترک کند.

این مربی آبادانی درباره آینده تیم صنعت نفت نیز گفت: در مورد آینده این تیم با رفتن اسکوچیچ نمی‌توان پیش ‌بینی کرد که شرایط بهتر خواهد شد یا بدتر. فوتبال یک ورزش غیرقابل پیش‌بینی است. همه ما خاطرمان هست که برزیل در جام جهانی هفت گل از آلمان خورد در حالی که همه انتظار قهرمانی این تیم را داشتند. در حال حاضر نفتی‌ها قبل از هر چیز باید فکری به حال مشکلات مالی خود کنند، چرا که اگر حل نشود هیچ مربی نمی‌تواند در این تیم موفق باشد.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۱۱۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان