//
کدخبر: ۲۳۵۹۰۳ //

همیشه حامی کالدرون بودم

اسماعیل حلالی هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس یکی از چهره‌هایی است که در تمام این ماه‌ها، حتی آن زمانی که سرخپوشان نتیجه نمی‌گرفتند، دست از حمایت گابریل کالدرون برنداشت.

 همیشه حامی کالدرون بودم
به گزارش فرتاک نیوز،

 اسماعیل حلالی در خصوص احتمال بازگشت این مربی آرژانتینی به ما گفت: «وضعیت را سخت کردند. اگر پول مربی را زودتر می‌دادند، کالدرون هم می‌آمد. او الکی بهانه نمی‌گیرد، قرارداد بسته و پولش را می‌خواهد. آقایان هم هر جا قرارداد ببندند، به دنبال پول‌شان می‌روند. الان هم معتقدم اگر پول کالدرون را بدهند، این مربی بدون هیچ بهانه‌ای به ایران برمی‌گردد و پرسپولیس را هدایت می‌کند.»

او اضافه کرد: «من همیشه حامی کالدرون بودم. خیلی‌ها می‌گویند پرسپولیس خوب بازی نمی‌کند، اما من معتقدم برد پرسپولیس مهم‌تر از آن است که این تیم خوب بازی کند یا بد بازی کند. باید توجه داشته باشیم که سال اول حضور کالدرون در ایران است و هیچ شناختی از لیگ ایران و بازیکنان نداشت با این حال، خیلی خوب کار کرد. هرچه شناختش بیشتر شد، توانست نتایج بهتری هم بگیرد. در ۷ هفته آخر، دیدید که پرسپولیس زیبا بازی می‌کرد و در هر بازی ۵، ۶ فرصت گلزنی می‌ساخت. من می‌گویم وقتی مربی خارجی می‌آوریم، باید به او زمان بدهیم.»

حلالی در نهایت گفت: «هواداران باید صبور باشند، مثل زمان برانکو. او ۶، ۷ بازی آخر لیگ چهاردهم آمد و به شناخت از پرسپولیس رسید. البته قبل از آن هم چند سال در لیگ ایران بود و صاحب تجربه شد. اگر کالدرون هم چنین شرایطی داشت، قطعاً امتیازات بیشتری می‌گرفت. حالا هم بد عمل نکرده و تیمش صدر جدول است. باید به این مربی اعتماد داشته باشیم و ان‌شا‌ءا... هیئت‌مدیره کاری می‌کند که او برگردد. بدون کالدرون، کار پرسپولیس واقعاً سخت می‌شود.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۵۹۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان