//
کدخبر: ۲۴۱۸۸۰ //

استقلال باید مراقب ضدحملات پرسپولیس باشد

بازیکن اسبق استقلال گفت: تیم یحیی گل‌محمدی در لایه‌های دفاعی و خط هافبک شرایط بهتری نسبت به خط حمله اش دارد و این می‌تواند موجب درگیری زیاد هافبک‌های هر دو تیم شود.

استقلال باید مراقب ضدحملات پرسپولیس باشد
به گزارش فرتاک نیوز،

 حسین کاظمی معتقد است استقلال می‌تواند از دربی سربلند بیرون بیاید و توانایی کنار زدن پرسپولیس را دارد.

در این چند هفته اوضاع استقلال را چطور دیده‌اید؟

تیم شرایط لجستیکی خوبی نداشت. تیم درست تمرین نمی‌کرد و حتی برای در اختیار داشتن زمین هم مشکل داشتند. از طرفی وقتی قرار شد دو بازی پلی آف را بیرون از خانه برگزار کند باز هم مشکل دیگری روی مشکلات قبلی اضافه شد تا اینکه آن مسائل برای اعزام تیم به دبی پیش آمد.

یعنی انتظار نتایج غیر از این را داشتید؟

نه! قطعاً انتظارمان این بود ولی نه با این توانایی بالا. البته نتایجی که تیم در این دو دیدار گرفت واقعاً خوشحال‌کننده و غرورآفرین بود و از این حیث شکی در برد دلچسب استقلال نباید کرد، اما پس از آن باز هم با فاصله اندک و استراحت کم به مصاف نفت مسجدسلیمان رفت که شکر خدا نتیجه آن هم خوب شد.

مصدومیت دیاباته چقدر می‌تواند تیم را دچار مشکل کند؟

من به دکتر نوروزی و کادر پزشکی استقلال اعتقاد ویژه‌ای دارم و حتم دارم خیلی سخت است که دیاباته با در اختیار داشتن چنین کادری به بازی نرسد ولی باز هم اگر این اتفاق رخ دهد استقلال زوج ارسلان مطهری و قائدی را دارد که در دیدار با نفت هم خیلی عالی کار کردند.

ممکن است این یک بلوف باشد؟

هرچه هست مهم نیست. مهم این است که استقلال در خط حمله نشان داده متکی به فرد نیست. استقلال تیمی است که بازی را از عقب زمین با حوصله آغاز می‌کند و بدون ارسال‌های بلند، کم‌کم به خط هافبک و دفاع حریفش نزدیک می‌شود و در نهایت از چپ و راست ضربه اش را می‌زند.

نقطه قوت پرسپولیس چیست؟

تیم یحیی گل‌محمدی در لایه‌های دفاعی و خط هافبک شرایط بهتری نسبت به خط حمله اش دارد و این می‌تواند موجب درگیری زیاد هافبک‌های هر دو تیم شود. فکر می‌کنم پرسپولیس ابتدا برای مهار قائدی و دیگر مهاجمان استقلال به زمین می‌آید و بعد دنبال حمله است. یعنی استقلال باید مراقب ضدحملات پرسپولیس باشد با سرعتی که علیپور، ترابی، اوساگونا، اگر استوکس را بازی بدهند و یا وحید امیری دارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۱۸۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان