//
کدخبر: ۲۱۱۹۹۸ //

خط و نشان سرپرست استقلال برای دربی

جواد زرینچه درباره دیدار سرخابی ها گفت: دلم می‌خواهد در بهترین حالت ممکن به مصاف پرسپولیس برویم و البته تماشاگران هم در بهترین فرم خودشان باشند.

خط و نشان سرپرست استقلال برای دربی
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال اتفاقات هفته گذشته را سپری کرده و حالا با آرامش بیشتری خودش را مهیای جدال با نفت مسجدسلیمان و البته مهم‌تر از آن تقابل با پرسپولیس می‌کند. مسابقه‌ای سنتی و همیشه حساس که خودمان می‌دانیم خیلی فراتر از مسابقه‌ای ۳ امتیازی است. شرایط خوب آبی‌ها سرمربی این تیم را هم خوشبین‌تر و امیدوارتر از قبل کرده است. این امید در حرف‌های جواد زرینچه به وضوح قابل مشاهده بود.

خوشبختانه به نظر می‌رسد شرایط خوبی دارید. درست است؟

جواد زرینچه گفت:

    بله. همه چیز در نهایت آرامش جلو می‌رود. این هفته یک بازی تدارکاتی داریم و یک‌شنبه هفته آینده به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌رویم. بعد از آن هم که بازی با پرسپولیس است. مسابقه‌ای که دیگر نیاز به هیچ حرف و سخنی در موردش نیست.

     اتفاقاً طرفداران استقلال از همین حالا به فکر آن بازی هستند. به نظر شما بردن نفت مسجدسلیمان می‌تواند حکم استارت پیروزی در شهرآورد باشد؟

جواد زرینچه گفت:

    دقیقاً تفکرات کادر فنی و همه ما هم همین است. بازی با نفت بسیار حساس بوده و می‌تواند راه را برای پیروزی ما مقابل پرسپولیس هموار کند. از همه هواداران و پیشکسوتان عزیز هم می‌خواهم در این مدت تیم را حمایت کنند. ما می‌خواهیم شهرآورد را ببریم و دل مردم را شاد کنیم به همین خاطر الان بیشتر از هر زمان دیگری به حمایت طرفداران نیازمندیم. باید فضای آرام ایجاد شده را حفظ کنیم و در بهترین حالت ممکن به مصاف پرسپولیس برویم.

با این تفاسیر قوی‌ترین استقلال را مقابل پرسپولیس می‌بینیم؟

جواد زرینچه گفت:

    قطعاً می‌خواهیم چنین باشد. همه تلاش مدیریت، سرپرستی و کادرفنی این است که استقلال با قوی‌ترین، بهترین و کامل‌ترین تیم خود به لحاظ تاکتیکی مقابل پرسپولیس صف‌آرایی کند. دلم می‌خواهد در بهترین حالت ممکن به مصاف پرسپولیس برویم و البته تماشاگران هم در بهترین فرم خودشان باشند. هواداران استقلال و پرسپولیس هر دو برای‌مان محترم هستند و امیدوارم بهترین نمایش فصل در روزی رقم بخورد که طرفداران نیز بهترین رفتار را داشته باشند و کوچکترین توهینی به همدیگر نکنند. آرزو می‌کنم استقلال در روزی که هیچ توهینی در استادیوم نشنویم، فاتح بازی شود.

شرایط استراماچونی خوب است؟

    بله. از نظر روحی کاملاً مطلوب است و هیچ مشکل حاشیه‌ای هم نداریم. همه باید به همدیگر کمک کنیم. استراماچونی حالا کم‌کم با شرایط حاکم بر فوتبال ایران آشنا می‌شود.

توبیخش از طرف فدراسیون به خاطر ماجرا‌های بعد از بازی با ماشین‌سازی بود؟

جواد زرینچه گفت:

    بله. شکر خدا آن هم به خیر گذشت و غیر از آن ما هیچ مسئله دیگری نداشته‌ایم که سرمربی‌مان را بابت آن احضار کرده یا توبیخ کنند.

حرف‌های مهدی تاج در مورد عذرخواهی علیرضا بیرانوند بازتاب زیادی داشته است. اگر بیرانوند محروم شود، محکومیت تعلیقی‌اش هم اعمال شده و جدال با استقلال را از دست می‌دهد، ولی ظاهراً خبری از محرومیت نیست. موضع شما در این رابطه چیست؟

جواد زرینچه گفت:

    قبل از هر چیز بگویم استقلال چه در دورانی که من پست داشته‌ام و چه در دورانی که من نبودم بهترین رابطه را با فدراسیون فوتبال داشته است. از روابط محترمانه با مدیران ارشد فدراسیون گرفته تا همکاری بر سر حضور بازیکنان در تیم ملی. در همین تابستان ما نهایت همکاری را با مارک ویلموتس داشتیم. در مورد آقای بیرانوند و این پرونده هم بگویم علیرضا برای استقلالی‌ها هم محترم است، چون سنگربان تیم ملی ماست و هواداران آبی به او احترام می‌گذارند، ولی نظر ما این است که بیرانوند یا هر بازیکن دیگری هیچ تفاوتی نباید داشته باشند، چون قانون بر اشخاص مقدم است و باید در مورد هر بازیکنی اعمال شود.

و سؤال آخر اینکه به نظر می‌رسد پیشکسوتان استقلال به تیم نزدیک‌تر شده‌اند. این اتفاق را چطور ارزیابی می‌کنید؟

جواد زرینچه گفت:

    حرکت بسیار مثبتی است، اما صرفاً اینکه عزیزان قدیمی دور هم جمع شده یا جلسه بگذارند کفایت نمی‌کند. موسپیدان استقلال باید به تیم نزدیکتر شوند و قطعاً از این مسئله نه تنها آسیب نمی‌بینیم بلکه سود هم می‌کنیم. ما افتخار می‌کنیم که قدیمی‌های استقلال کنارمان باشند. باید سازو‌کاری توسط مدیران محترم باشگاه تدوین شود تا آن‌ها به صورت مستمر جلسه بگذارند و ماحصل تجربیات خودشان را در صورت تمایل آقای استراماچونی با سرمربی تیم مطرح کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۱۹۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان