//
کدخبر: ۱۸۴۲۱۳ //

دام خطرناک در کمین پرسپولیسی ها

شکست استقلال برابر پدیده، حتی از سقف توقعات هواداران پرسپولیس هم بالاتر بود. سرخ‌ها نهایتا آرزو می‌کردند یحیی گل‌محمدی یک مساوی از استقلال بگیرد اما تیم شفر پنجمین باخت فصلش را در مشهد تجربه کرد تا شرایط برای قهرمانی پرسپولیس مساعدتر شود.

دام خطرناک در کمین پرسپولیسی ها
به گزارش فرتاک نیوز،

اگر استقلال موفق به شکست پدیده می‌شد، به 3‌امتیازی رقیب سنتی می‌رسید و در این شرایط قرمزها باید با فشار روانی شدید مقابل تراکتورسازی قرار می‌گرفتند. در این صورت پرسپولیس فرصت شکست نداشت و همین «ترس» شاید به ضرر تیم برانکو تمام می‌شد؛ مخصوصا که بازی تبریز هم بدون تماشاگر نشد. با وجود این، استقلال باخت و حالا پرسپولیس با فراغ بال بیشتری رودرروی تراکتورسازی قرار می‌گیرد. به این ترتیب و با نتایجی که این هفته رقم خورد، در فاصله 3ایستگاه تا پایان لیگ هجدهم، پرسپولیس به‌ترتیب با 5 و 6 امتیاز اختلاف نسبت به سپاهان و استقلال در صدر جدول قرار گرفته و همین مسئله باعث شده خیلی‌ها کار قهرمانی این تیم را تمام‌شده بدانند اما واقعیت چیز دیگری است. به‌نظر می‌رسد یک دام خطرناک در کمین سرخ‌هاست. اگر این تصور برای خود بازیکنان پرسپولیس هم به‌وجود بیاید که کار قهرمانی قطعی شده، ممکن است این تیم سخت‌ترین تاوان تاریخش را پس بدهد. به زبان ساده، الان پرسپولیس مثل آب‌خوردن می‌تواند قهرمانی را از دست بدهد. تنها کافی است سرخپوشان در دیدار با تراکتورسازی شکست بخورند و یکی از 2 بازی پایانی برابر ماشین‌سازی یا پارس‌جنوبی را هم با مساوی به پایان برسانند، در این صورت سپاهان با پیروزی در 3دیدار پایانی‌اش قهرمان خواهد شد. سپاهان 2 بازی خانگی با ماشین‌سازی و استقلال خوزستان دارد و بین این دو مسابقه باید با پدیده در مشهد مصاف بدهد. در مورد برنامه پرسپولیس، به یاد داشته باشید که بازی با تراکتورسازی در اوج حساسیت و بیرون از خانه برگزار می‌شود، ماشین‌سازی هم تیم دوم زنوزی است که کلا سخت می‌بازد و استقلال را هم برای گرفتن 3‌امتیاز جان به لب کرد، دیدار با پارس‌جنوبی هم در زمین ناهموار شهر جم خواهد بود. پس واضح است که هیچ‌چیز تمام نشده و هر تصوری غیر از این، سرخپوشان را از عرش به فرش خواهد کوبید.
اما به هر حال الان پرسپولیس در شرایط خوبی برای قهرمانی قرار دارد و در این مسیر باید به شکلی ویژه ممنون تراکتورسازی و زنوزی باشد. در زدوخورد بزرگانی مثل پرسپولیس، سپاهان، ذوب‌آهن، استقلال و پدیده، تیمی مثل تراکتورسازی به‌راحتی می‌توانست با کسب 4 امتیاز از 3بازی آخرش به 3 امتیازی پرسپولیس برسد و با پیروزی در بازی چهارشنبه، صدرنشین شود. با وجود این بعد از باخت تراکتور به سپیدرود، زنوزی به‌دست خودش فضای تیم را به هم ریخت و کاری کرد که پرسپولیس به‌راحتی بتواند با استراتژی کسب حداقلی امتیازات از 2تیم اصفهانی عبور کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۴۲۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان