//
کدخبر: ۲۳۹۰۶۱ //
آلوارو اودریوزولا:

نیامده ام بایرن مونیخ وقت تلف کنم!

آلوارو اودریوزولا، مدافع جدید بایرن مونیخ از انتقال به این تیم ابراز خوشنودی کرد.

نیامده ام بایرن مونیخ وقت تلف کنم!
به گزارش فرتاک نیوز،

بایرن مونیخ امروز رسما اعلام کرد با آلوارو اودریوزولا، مدافع اسپانیایی رئال مادرید برای عقد قراردادی شش ماه و تا پایان فصل به توافق دست یافته است. آلوارو اودریوزولا در اولین نشست خبری در بایرن مدعی شد بلاقفاصله از رسیدن پیشنهاد این باشگاه با آن موافقت کرده است.

 

آلوارو اودریوزولا گفت: "برای من افتخار بزرگی است که در این باشگاه با تاریخ غنی بازی کنم. وقتی پیشنهادی از بایرن دریافت می کنید نباید تردید کرد، من بلافاصله با این انتقال موافقت کرده و به پوشیدن پیراهن بایرن ابراز علاقه کردم.

من آماده بوده و اینجا نیامده ام تا وقت تلف کنم. اگرچه اخیرا زیاد بازی نکرده ام، اما همیشه عملکرد خوبی داشته ام. من پیش از منتظر بازی مقابل شالکه بوده و دوست دارم در این دیدار بازی کنم. من با ژابی آلونسو و خامس برای انتقال به بایرن صحبت کردم. ژابی مدعی شد است که مونیخ یک شهر فوق العاده است و خامس نیز این باشگاه را مورد ستایش قرار داد.

من به بوندس لیگا و خصوصا بایرن علاقه دارم. شباهت هایی بین بوندسلیگا و لیگ اسپانیا وجود دارد. در اینجا نیز تیم ها علاقمند به مالکیت توپ و پرس شدید هستند. با حضور تیاگو، فیلیپه کوتینیو و لوکاس هرناندز، بازیکنان زیادی در رختکن بایرن هستند که به زبان اسپانیایی صحبت می کنند. تونی کروس نیز درباره این باشگاه و رختکن بایرن نکات مثبتی به من گفت.

احتمال تمدید قرارداد؟ من در حال زندگی می کنم. من همه تلاشم را برای بایرن خواهم کرد و شما هرگز نمی دانید فوتبال در آینده چه چیزی برای شما به ارمغان خواهد آورد."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۹۰۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان