تاریخ انتشار: 1395/04/23 16:01
کد خبر: 274114

دست نشان، شاید فقط تا هفته ششم/قرعه ای سخت برای مربی صنعت نفت آبادان

نفت آبادان بعد از چند سال دوری از لیگ برتر دوباره به این رقابت ها پای گذاشته است اما قرعه این تیم در هفته های اول سخت بوده و کار را برای دست نشان سخت می کند.
دست نشان، شاید فقط تا هفته ششم/قرعه ای سخت برای مربی صنعت نفت آبادان

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، مدتی کوتاه بعد از صعود نفت آبادان به لیگ برتر با پیروزی حساس هفته پایانی در مقابل فجرسپاسی، شائبه‌های پایان دوران کاری نادر دست‌نشان در این باشگاه به گوش می‌رسید اما مدیران نفت سرانجام با دست‌نشان به توافق رسیدند و هدایت تیم در رقابت‌های لیگ برتر را نیز به این مربی سپردند.

نفت آبادان، فصل نقل و انتقالات درخشانی را سپری نکرد. آن‌ها با حنیف‌عمران‌زاده و وحید طالب‌لو به توافق اولیه رسیدند اما موفق به جذب هیچکدام از این دو بازیکن سرشناس نشدند.

برزیلی‌های لیگ‌برتر با جذبِ چند بازیکن جوان، امیدوار به بقا در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر هستند. با این وجود برنامه این تیم در شروع فصل تا حدود زیادی سخت به نظر می‌رسد.

نفت بعد از اولین بازی فصل که یک تقابل خارج از خانه با صبایِ قم خواهد بود، در سه مسابقه متوالی باید با تراکتورسازی، استقلال تهران و سپاهان مسابقه بدهد و در دو هفته بعدی با نفت تهران و استقلال خوزستان دیدار کند.

برای تیمی که مدتی از سطح اول فوتبال ایران دور بوده و بازیکنانش تجربه زیادی ندارند، هفته‌های ابتدایی لیگ یک ماراتن نفس‌گیر خواهد بود. با این قرعه سخت در ابتدای فصل، به نظر می‌رسد دست‌نشان کار سختی برای امتیاز گرفتن از رقبای پرستاره تیمش خواهد داشت.

این قرعه، شغل او را با خطری جدی مواجه خواهد کرد. اگر دست‌نشان در پایان هفته ششم در آستانه اخراج از باشگاه نفت آبادان نباشد، صندلی او روی نیمکت تیم حداقل تا چند ماه بعدی حفظ خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nee5k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



نساجی مازندران به دنبال بازیکنان لیگ برتری