//
کدخبر: ۲۳۶۳۲۱ //

تمجید سیمئونه از شاگردانش بعد از شکست بارسلونا

دیگو سیمئونه به تمجید از شاگردانش پرداخت که توانستند بارسلونا را در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا مغلوب کنند.

تمجید سیمئونه از شاگردانش بعد از شکست بارسلونا
به گزارش فرتاک نیوز،

دومین دیدار نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا پنجشنبه شب بین دو تیم بارسلونا و اتلتیکو مادرید برگزار شد و روخی بلانکو توانست با یک کامبک ۳ بر ۲ پیروز شود و به دیدار نهایی راه یابد و حریف رئال‌مادرید شود.

دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال اتلتیکومادرید بعد از پیروزی تیمش در این دیدار گفت: بازی بسیار دشواری برابر حریف خود انجام دادیم. بازی را خوب شروع کردیم و در ۱۰ دقیقه نخست تیم بهتری بودیم ولی رفته رفته بارسلونا بر بازی مسلط شد و تیم برتر میدان بود. تلاش کردیم تا شیوه بازی خودمان را به حریف دیکته کنیم ولی حریف به هر حال تیم قدرتمند بارسلونا بود. مسی هم در این بازی خیلی خطرناک بود. هر وقت او صاحب توپ میشد به این معنا است که اتفاقی در حال به وقوع پیوستن است. با بازیکنانم در بین دو نیمه صحبت کردیم و توانستیم گل اول را به ثمر برسانیم ولی بارسلونا تیم قدرتمندی در نیمه دوم بود و توانست به بازی برگردد.

سرمربی اتلتیکومادرید در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: بعد از اینکه تیم ما دو گل در این دیدار دریافت کردید، از دقیقه ۷۶ یک تیم دیگر را در زمین دیدید. بازیکنانم خستگی ناپذیر ظاهر شدند و نشان دادیم که می‌توانیم برنده این مسابقه شویم. خوشبختانه در اواخر بازی توانستیم دو گل به ثمر برسانیم تا نشان دهیم برای بردن این دیدار مصمم‌تر از حریفمان هستیم و در نهایت به خواست خودمان نیز رسیدیم.

به این ترتیب اتلتیکومادرید پیروز این دیدار شد و یکشنبه هفته آینده در دیدار فینال به مصاف رئال مادرید خواهد رفت تا تکلیف سوپرجام اسپانیا مشخص شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۶۳۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان