//
کدخبر: ۲۳۶۱۲۷ //

رئال مادرید نخستین فینالیست سوپرجام اسپانیا

رئال مادرید با شکست والنسیا توانست به فینال سوپرجام اسپانیا صعود کند.

رئال مادرید نخستین فینالیست سوپرجام اسپانیا
به گزارش فرتاک نیوز،

 نخستین دیدار نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا چهارشنبه شب بین دو تیم رئال مادرید و والنسیا برگزار شد. سفیدپوشان توانستند با ۳ گل حریف خود را در عربستان شکست دهند و به فینال این بازی‌ها صعود کنند.

مادرید بازی را خوب شروع کرد و حتی در نبود کریم بنزما و گرت بیل هم به خوبی می‌توانست حمله کند. داور در دقیقه ۱۵ یک کرنر به نفع تیم زین الدین زیدان گرفت و تونی کروس به صورت مستقیم ضربه را وارد دروازه والنسیا کرد. خائومه فاصله زیادی از دروازه‌اش گرفته بود و تلاشش برای متوقف کردن توپ بی فایده بود. در یکی دیگر از حمله های سفیدپوشان ایسکو گلزنی کرد. هافبک اسپانیایی در دقیقه ۳۹ این گل را به ثمر رساند. شاگردان زیدان می‌توانستند در نیمه اول سومین گل خود را هم به ثمر برساندند اما بازیکنان والنسیا توپ را از روی خط برگرداندند.

تیم مادریدی در ۴۵ دقیقه دوم هم بهتر از حریفش کار کرد و توانست گل دیگری به ثمر برساند. لوکا مودریچ در دقیقه ۶۵ نتیجه را ۳ بر صفر کرد تا کار برای والنسیا تمام شود. شاگردان آلبرت سلداس از تک موقعیت‌های خود بهره‌ای نبردند تا این که در لحظات پایانی داور به کمک VAR یک پنالتی به نفع این تیم گرفت. دنی پارخو دروازه تیبو کورتوا را باز کرد اما تاثیری در نتیجه نداشت و والنسیا از صعود به فینال بازماند.

دیگر دیدار نیمه نهایی امشب (پنجشنبه) بین دو تیم اتلتیکو مادرید و بارسلونا در جده برگزار می‌شود. برنده این بازی حریف رئال مادرید در فینال یکشنبه شب خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۶۱۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان